A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,6 B 16V 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Jó étvágyú, gyenge, de megbízható.

Szöveges ítélet

Diesel Temprából ültem át ebbe. Sajnos a Tempra motorja már a végét járta, és a kasztni sem volt már a toppon, fiatalabb autót akartam végre. Ez a Cito egy céges autó volt, érezhetően sokan vezethették, kissé érződött rajta.C5-ért mentem fel, hogy azt veszek, de arról le kellett mondani annyira rom volt. Így egy másik kereskedésben találtam rá erre a gépre, és elfogadtam kompromisszumnak.Végül nem bántam meg. A Tempra kényelmesebb volt sokkal, de a jobb motor miatt ezt a hibát elfogadtam.

Kezdjük a jókkal:
- a felszereltség már némi túlzás (esőérzékelős ablaktörlő, sötétben felkapcsolódó világítás,..)
- a fogyasztás még belül van a tűrhető szinten (7,2 átlag)
- a klíma lassan, de jól hűt
- az első ülések kényelmesek
- az ABS jól dolgozik, 1-szer megmutatta magát a vészfék is, meg is ijedtem tőle (váratlan volt,viszont a kiugró biciklis ment tovább az úton és észre se vette)
- a pillanatnyi fogyasztás mérő hasznos, hogy gazdaságosan megtanuljunk vezetni
Most a rosszakról:
- a motorban nem érzeni a 100 lovat. Hiába 16 szelep, 1,6 motor, a kis 1,2-es Fábia veri gyorsulásba. Nem száguldoztam vele ész nélkül, de 1-1 előzésnél azért félelmetes lehet.Megpakolva csomaggal +5 személy - hát úgy max. 80 km/h-val mertem menni.
- hátul kevés a hely
- az első műanyag emblémát elhagytuk útközben (típus betegség), visszamentünk megkeresni és úgy beragasztottam vissza, hogy örök élet legyen. (ezt jobb megelőzni ragasztással)
- a fogyasztás picit sok. Autópályán 130-nál már 8 felett evett, klímával 8,5. Ezért gazdasági okokból pályán is tartottam mindig a 110-120-at, úgy 7 körül evett.
- nem hegyvidékes tájakra való, nem bírja az emelkedőket.
- a hátsó kerék járata télen folyton telerakódott jéggel, szűk a hely.
- a kasztni összerakásának minősége nem olyan jó,mint egy Renault-é.
Mennyit költöttem rá?
A szokásos olajcseréken kívül a fékek javítása volt gond állandóan. Komolyabb baja nem volt szerencsére, de örültem amikor eladtam.Hátsó lengéscsillapítók (házilag cserélhető volt) beálltak.

Hibalista

- Fékek, féktárcsák, dobok,betétek. Első futómű kopó alkatrészei.Hátsó lengéscsillapítók.

Ide hordtam szervizbe

Maszek 1 - drága (ma már nem vinném hozzá), alap dolgokat saját magam szereltem.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Tempra 1,9 D Következő autója? Renault Megane 1,4 benzin break
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)