Imádtam az eleganciáért
Szöveges ítélet
Az autót imádtam, a rabló szervízeket gyülöltem. Vajon a Franciák tudják ezt? Nem hiszem. Ha igen miért nem tesznek ellene.????????
Hibalista
- hátsó torziós rugó csapágyház törése 200.000.-Ftba került mert a Citroen Pásztor kedves munkatársai közölték, hogy csőtengellyel együtt cserélhető csak a csapágy. Műszerész a szakmám tehát megállapítottam hogy csapágyazható a csőtengely. Ők azt mondták nem rendelkeznek csőtengellyel és ne is vegyek, mert hozott anyagból nem dolgoznak. A hátsó futóművet egyébként is csak felújítottat tudnak beszerelni ami 98.000Ft, de azt is csak párban A szerelés közben még az egyik fékmunkahenger is a csavarhúzó áldozata lett. Összesen 200.000Ft volt az amit máshol, 30.000Ft-ból tisztességesen megjavítottak volna. Igazi rablók ne javittassatok náluk. Sajnos szétszerelt futóművel nem lehet más szervízbe átgurulni, ezt rendesen kihasználták. ALJAS RABLÁS és más Citroen szervízre is jellemző budapesten, mert vidéken nem próbálkoztam. Ezért típust váltottam, bár szerettem az autót mert kényelmes komfortos és elég megbízható volt Ne menjetek Citroen szakszervízbe, Főleg a Pásztort kerüljétek el messzire
Ide hordtam szervizbe
Pásztor
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Wallis Motors Váci út
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 43000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Suzuki Swift |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
