Ilyet szeretnék kutyának
Szöveges ítélet
Fahéjszínű. Többek szerint nagyon szép, különösen alufelnivel.
Nem volt 3 éves, amikor vettem, nagyon jó áron. Van benne tempomat, ülésfűtés, Abs 4 légzsák, elektromos-ablak.
Maximális felszereltségű modell, egy orvos hajtotta, csak városban.
Mikor vettem, már nagyon beteg volt. Morgott, csattogott. Azután elvittem egy Szombathely Budapest Szombathely turnéra. Hálásan fogadta, és felvette a tempót. Pörgött száguldott repült. Hamar felfedeztem, hogy a 110-es tempót szereti. Ilyenkor ráül a légpárnára, amit maga alá pörget, s lágyan ringatni kezd. 3000-es fordulaton örömautózás. Így értünk haza. Másnap már nem morgott. Mondanám, hogy hálásan farokcsóválva futott elém másnap reggel, dehát nem kutya...
A fogyasztásától féltem, de miután összeszoktunk, hűségesen hozza, a 6,2-6,5 körüli vegyes átlagot klímával. Ha Miki barátom vezeti Pestre és vissza, akkor 5,9 re lemegy.Csak város esetén a maximum 7,7 volt. Kényelmes nagyon. Hogy ez mit jelent? Álljon itt egy példa: Egyszer Skoda Oktáviával vittek Pesten, s azzal a lendülettel "zuhantam "az ülésbe, ahogyan a Citroenembe szoktam. S vártam a puha csillapítást lágy ölelést, ahogy megszoktam... Azóta sem felejtem el, mintha betonra estem volna! Majd a csontom törött....
Egyetlen hibáját fedeztem fel. Néha ismeretlen okból nem indul el leállás után, s a kulcs ikon világít a műszerfalon. Ilyenkor a jó öreg Windows-nál megtanult orvosság segít: Újraindítás. Azaz: áramtalanítás, kiszállás, ajtók bezárása, 5 perc séta, majd nyitás beszállás stb. Csalni nem lehet, mert ha nem tartom be ezt a menetrendet, akkor újra nem indul. Néha elég kellemetlen helyen és időben játssza el...
Szóval ennyi:érzelmekkel teli barátság
Hibalista
- 60 000-nél hátsó fékbetét csere
- 70 000-nél kuplungcsapágy, kuplungtárcsacsere garanciában
- 80 000-nél első féktárcsa és betétcsere 30 000 Ft
- helyzetjelző, rendszámmegvilágító csere
- Így a 60-as szerviz 100 000 Ft, a 80 000 km-es 70 000 Ft volt
- Kétszer bal első fényszóró kiégett
- Az indítómotor túlpörög indításnál. A stzervízben azt mondják ki kell tisztítani. Mondják....
Ide hordtam szervizbe
Citroen Gerencsér Szombathely.
Ez már a harmadik Xarám, mind ide hordtam. Jó a személyes kapcsolat. Eddig minden hibát megfejtettek.
Ernő Bácsi igazi jó szakember és a csapat is segítőkész.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 22100 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | xara 16 i | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
