A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 16.i16v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ilyet szeretnék kutyának

Szöveges ítélet

Fahéjszínű. Többek szerint nagyon szép, különösen alufelnivel.
Nem volt 3 éves, amikor vettem, nagyon jó áron. Van benne tempomat, ülésfűtés, Abs 4 légzsák, elektromos-ablak.
Maximális felszereltségű modell, egy orvos hajtotta, csak városban.
Mikor vettem, már nagyon beteg volt. Morgott, csattogott. Azután elvittem egy Szombathely Budapest Szombathely turnéra. Hálásan fogadta, és felvette a tempót. Pörgött száguldott repült. Hamar felfedeztem, hogy a 110-es tempót szereti. Ilyenkor ráül a légpárnára, amit maga alá pörget, s lágyan ringatni kezd. 3000-es fordulaton örömautózás. Így értünk haza. Másnap már nem morgott. Mondanám, hogy hálásan farokcsóválva futott elém másnap reggel, dehát nem kutya...
A fogyasztásától féltem, de miután összeszoktunk, hűségesen hozza, a 6,2-6,5 körüli vegyes átlagot klímával. Ha Miki barátom vezeti Pestre és vissza, akkor 5,9 re lemegy.Csak város esetén a maximum 7,7 volt. Kényelmes nagyon. Hogy ez mit jelent? Álljon itt egy példa: Egyszer Skoda Oktáviával vittek Pesten, s azzal a lendülettel "zuhantam "az ülésbe, ahogyan a Citroenembe szoktam. S vártam a puha csillapítást lágy ölelést, ahogy megszoktam... Azóta sem felejtem el, mintha betonra estem volna! Majd a csontom törött....
Egyetlen hibáját fedeztem fel. Néha ismeretlen okból nem indul el leállás után, s a kulcs ikon világít a műszerfalon. Ilyenkor a jó öreg Windows-nál megtanult orvosság segít: Újraindítás. Azaz: áramtalanítás, kiszállás, ajtók bezárása, 5 perc séta, majd nyitás beszállás stb. Csalni nem lehet, mert ha nem tartom be ezt a menetrendet, akkor újra nem indul. Néha elég kellemetlen helyen és időben játssza el...
Szóval ennyi:érzelmekkel teli barátság

Hibalista

- 60 000-nél hátsó fékbetét csere
- 70 000-nél kuplungcsapágy, kuplungtárcsacsere garanciában
- 80 000-nél első féktárcsa és betétcsere 30 000 Ft
- helyzetjelző, rendszámmegvilágító csere
- Így a 60-as szerviz 100 000 Ft, a 80 000 km-es 70 000 Ft volt
- Kétszer bal első fényszóró kiégett
- Az indítómotor túlpörög indításnál. A stzervízben azt mondják ki kell tisztítani. Mondják....

Ide hordtam szervizbe

Citroen Gerencsér Szombathely.

Ez már a harmadik Xarám, mind ide hordtam. Jó a személyes kapcsolat. Eddig minden hibát megfejtettek.
Ernő Bácsi igazi jó szakember és a csapat is segítőkész.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 22100
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? xara 16 i Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)