A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 2.0 vts 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Három év Hullámvasút

Szöveges ítélet

A javításokat naplóztam,a azt egy az egybe bemásolom a hibalistába.

Hullámvasút volt a mi kapcsolatunk, tele jó és rossz dolgokkal. Ha a negatívval kezdem, akkor idetartozik a hátsó híd, a gyakori szervizlátogatás, és úgy alapba az, hogy valami mindig volt. igazán komoly sosem, de kevés volt az a 3-4 hét amikor csak úgy mentem velem, és nem idegeskedtem egy új zörgésen, egy hibaüzeneten, vagy bármin. Bár azt hozzá kell tennem , hogy nagyon nem jó állapotban vettem meg, és sokat kellett dolgozni rajta amíg kezdett talpra állni.

Ha a pozitív oldalát nézem, akkor elsősorban a páratlan vezetési élményt említeném meg. Baromi jó vele szerpentinen autózni, vagy nyaralni menni, vagy bármit csinálni, a városon kívül. Ha egy ilyen Vts jó állapotban van, akkor valami baromi jó autó tud lenni. Az már más kérdés, hogy nem találni jó állapotút.
Aztán ott van a kényelem. Bőr, ülésfűtés, esőszenzor. Volt benne minden. Az oldaltartás nagyon jó a Vts ülésekben, bár az ülés alatti csatlakozók mindig szétcsúsztak, a sok ki be szállástól hátra.

Összességében, nagyon lehet utálni is meg, szeretni is. Amikor jó akkor élmény az autózás. Olcsó alternatívának az élményautóra még mindig ez a legjobb választás.

Hibalista

- DÁTUM MUNKA ÁR - 12.10.26 alapjárati motor tisztítás - - 12.10.29 centrálzár javítás, szélvédőfűtés (relé csere) 21500.- - fényszóró állítás - 12.10.30 Gyertyacsere, szelepdekni tömítés csere 9000.- - Benzinszűrő csere 3900.- - 216800km - - 12.11.16 Generátorszíj csere 7200.- - Olaj (5L), olajszűrő csere (CASTROL 5w40) 7800.- Levegőszűrő csere 4100.- munkadíj 3500.- - 12,12,07 Első fékbetét, tárcsa csere (Brembo) 26500.- - Hátsó tárcsabeállítás 3000 - Barna hőgomba csere 1800 - Oldallégszák szenzor csere 2000 - Ülések helyrerakása - - munkadíj 5000 - 13,01,04 Alapjárati motor csere 15400 - - 13.05.15 - Gázbowden csere. 2500.- - Váltóolaj csere (full synt). 6000.- - Küszöb javítäs. 4000.- - Váltórudazat csere 1. 9000.- - - 223000 km - - 14.11.16 - Kerékcsapágy, kitámasztó gömbfej, hátsó dob 18000 - Kormányműcsere -

Ide hordtam szervizbe

Egy jó barátom, aki francia szerelő

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 216000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? swift Következő autója? Premacy
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)