A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia kényelem, nagyszerű csomaglásban

Szöveges ítélet

Épp kifutó modell volt a vételkor, árához képest igen pazarul felszerelt (ülésfűtés, tolatóradar, fedélzeti számítógép, tempomat, 4 elektromos ablak, légkondi, motoros belső tükörállítás, stb.), amely a kategóriájához képest igen kényelmes. A futómű és a motor egyaránt igen jól eltalált, a kocsi nagy sebességnél sem jön zavarva hirtelen kormánymozdulatokra, és a motor bőven kielégítő még a tempós autózáshoz is. Sajnos a kátyús budapesti rémálmot már kevésbé szereti, ha hátul is ülnek, olykor a hátsó kerekek a kerékjárat műanyag részeihez érhet. A kerekekhez annyit, hogy a francia könnyűfém felni a gumisok rémálma, utálják szerelni, centírozni.

A kocsi kisebb hibáktól eltekintve nagyon megbízható, motorikusan kutya baja, e téren a hozzáértők azt mondják, hogy 250.000 km-et el kell mennie ennek a motornak. Az elektromos hibák viszont előfordulnak, e téren a legnagyobb átok a tolatóradar, ami kb. egy év után megadta magát, és azóta is csak rövidebb időkre sikerült működőképessé varázsolniuk. A légzsák visszajelzője a másik dolog, ami megadta magát. Ezt leszámítva csak két komolyabb probléma van, az egyik, hogy a műanyag fényszóróház nekiállt opálosan átlátszatlan lenni, illetve a hátsó dob kirohadt. Egy kátyú miatt egy csapágycsere volt még, ezen kívűl semmi.

Összeségében egy nagyon korrekt és szerethető autó, kényelmes, jól megy, nagyszerű futóműve van, harapnak a fékei, és a fogyasztása kényelmes tempóban 7,5 liter körül van, persze ha meghajtja az ember, bizony felugorhat 9 literre, de csak ekkor.

Hibalista

- Tolatóradar (többször javítva, most sem működik)
- Légzsák (ég a visszajelző lámpa, ~150.000 forint)
- Mindkét első fényszóróház beopálosodott (~60.000 forint)
- Hátsó kipufogódob kilyukadt (~35.000 forint)
- Bal első féltengely csapágy (egy komoly kátyú okozta)

Ide hordtam szervizbe

Citcar Kft, Szentendre

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 154000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? BX Következő autója? Még nem tudom.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)