A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.6 sx 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fasza autó

Szöveges ítélet

Az autó alapvetően jó. A 16 szelepes 1.6-os motor (80 kW, több mint 100 lóerő) erős is meg takarékos is. 2 felnőttel + 2 kisgyerekkel sem nehéz dolog előzni vele. Ennyi személlyel 130-nál 6.5 és 7.5 liter között fogyaszt. A fékek prímák. A sebváltó útja kicsit rögös, az egyest és a rükvercet nem mindig találni meg elsőre. A fűtés nem tökéletes, igazi átmenetek nincsenek a hőmérséklet-fokozatok között, viszont beindítást követően 1-2 perc után már fűt.
Az elromlásos fejezetből kitűnik, hogy 8 éves koráig (igaz, ekkor 50 000 km körül volt benne) kitűnő egészségnek örvendett. Súlyos meghibásodások azóta sem történtek, bár most, 2011 elején is csak 72 000 van benne.
A hátsó ülésen felnőtt csak rövid ideig utazzon, bár ha közepes magasságú a család, akkor egész jól el lehet férni hátul is. A csomagtartó 410 liter körül van, ami egy négytagú családnak már inkább kevés.

Hibalista

- -2002 körül a bal első elektromos ablakemelő cseréje vagy javítása. Árat nem tudok, mert még az előző tulajdonosnál történt. - -2008-ban hátsó fékbetét csere: 6400 Ft munkadíj + 9603 Ft anyagköltség. - -2009-ben elromlott az irányjelző kar (index): minden külső beavatkozás nélkül ha kedve szottyant, működésbe hozta a bal oldali indexlámpákat. Anyagköltség: 23 000 Ft. Munkadíjra nem emlékszem. - -2009-ben a kipufogódob kilyukadt: anyagköltség: 29 000 Ft + munkadíj: 9600 Ft. - -2010-ben 60 000 km-es revízió: 47 000 Ft (anyag + munkadíj együtt) - -2010 végén kilyukadt a fűtésradiátor: csak forró levegőt fújt, állandóan párásodtak az ablakok, valamint a pára valami olajos szarral (nem szó szerint) keveredett a szélvédőn, így decemberben viszonylag kevéssé volt élvezetes vezetni. Ja és a radiátoron keletkezett lukon lassanként folydogált a hűtővíz. Anyagköltség: 20 000 Ft + munkadíj: 36 000 Ft. Itt megjegyezném, hogy eme fűtésradiátor cserére kértem árajánlatot a Budapest XV. kerületi Citroen Pásztor hivatalos márkaszervíztől is. Összköltségként 90-95 000 Ft-ot jelöltek meg, amiből olyan 60 000 Ft körül lett volna a munkadíj.

Ide hordtam szervizbe

Kapy autószervíz. Budapest II. ker., Kapy út. Őket mindenkinek (Citroen, Renault, Peugeot) csak ajánlani tudom. Felesleges javításokat nem végeznek, az alkatrészeket is igyekeznek kedvező áron beszerezni, valamint viszonylag gyorsak. Udvariasak, türelmesen elmagyarázzák a dolgokat stb. Ez a második autó, amivel hozzájuk járok.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 57000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Clio Következő autója? Még nem tudom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)