Ezért a pénzért jó, csak ne nyeszeregne annyira!
Szöveges ítélet
Az embernek egyszer életében kell egy új autó, nejlonnal, szaggal, miazmással. Ez VOLT az. Az atóval tulajdonképpen különösebb bajom nem volt, most mi az, két év alatt kb. 10-szer szervizbe rohangálni, ott várni egy órát, hogy kibökjék, hogy délutánra kész, taxival a városba vissza, majd délután ismét taxival a szervízbe. A 10 magyarázata a kormánym?, mert a féktárcsát és a radart a Wallis gond nélkül csíp?böl cserélte, ezekkel nem volt porbléma. De viszont a kormánym?: Ezzel legalább háromszor voltam, el?ször csak állítgattak valamit, majd kormányoszlopot cseréltek, végül mivel a hiba nem javult, a kormánym? ment a levesbe, cserélték. Azóta jó, de a Citroen Wallisnak ezért a huzanonáért nem rázom meg a kezét. Mint ahogy nem rázom meg azért a ... motorvéd? lemezért sem, vagy háromszor mentem már el, azzal, hogy id?nként úgy zörög, mintha a kocsi készülne széthullani, ott persze sosem csörgött, vagy háromszor adták vissza, hogy megcsinálták, hogy aztán kb 2 km-re a szervízt?l az els? bukkanó után elkezdjen a végítélet harangjaként gongani a kocsi alatt. Ezzel egyébként a 2cAutó sem boldogult, egyszer elvittem, körbeállták, tanakodtak, néha egy bottal megpiszkálták, majd közölték, hogy fogalmuk sincs, a kasznis kolléga meg éppen házon kívül. Már megint elegem van bel?le, úgyhogy lassan újra támadok, talán egy másik márkaszervízt...
Mégis azt mondom, hogy magával az autóval ezek nekem nem bajaim, ezek mindenkivel el?fordulnak.
DE!!!!!! Az, hogy egy kocsi két éves korában úgy zörögjön, ahogy ez, az azért kemény! Nyeszeg, nyöszög az egész (nem a motorvéd?, azt most hagyjuk), a gagyi m?anyagok egyszer a m?szerfalból, egyszer az ajtóból, meg a legkülönböz?bb helyekr?l vetetik észre magukat, az autó lágyan rugózik még mindig, de az az új korában jellemz? halk puhaság már a múltté.
Viszont 1,4-es és az autópályán vidáman tartja a 170-et, amire szükség is van persze, mert egy közepes emelked?nél már mélyen le kell húzódni, a végig 150-nel cammogók el?l. De ez nem gond, 1.4-es, hát 1.4-es.
És KÉNYELMES! Egy Golf után például megváltás, és egy 3-as bömösnél is kellemesebb a futása. (nem jobb, hanem kellemesebb)
Összességében: Az autót nincs okom nem szeretni, ami bosszúságom volt vele, azt inkább a szervízek számlájára írom. 3,2 milláért ez van (meg egy rakás fels?középkategóriától szokásos extra) Nincs okom nem szeretni, de a zörgése, nyöszögése miatt már egy éves korában olyan elhasznált jellege lett az egésznek. Kívülr?l ragyog, a motor megölhetetlen, az extrák csiripelnek, de ZÖRÖG!!!! Ezért vonok le három pontot, kett?t meg a szervizek tökölése miatt, ezért kap szegény autó 5-öst a "szerette" skálán, bár jobbat érdelmelne.
És nekem tetszik a formája is. Jó legyen 6-os.
És igenis szeretem ezt a kocsit, de egy ideig nem lesz francia kocsim...
Hibalista
- Féktárcsa (kb. 10.000-nél meghalt. Csere)
- Tolatóradar (kb. 20-nál. Csere)
- Kormánym? (Kb. 20-nál. Csere)
- Motorvéd? lemez (lóg. Meg?rjít!)
Ide hordtam szervizbe
2CAutó
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Citroen Wallis
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
