Észrevétlen jóbarát
Szöveges ítélet
Nem egy felt?n? autó és erre rásegített autóm ezüst színe is. Aztán az id? múlásával egyre gyakrabban nézegettem vissza rá, amikor otthagytam valahol. Kezdtem észrevenni, hogy milyen id?tállóan arányos a formája, semmi hivalkodó gegg, viszont harmónikus az egész (még a ráncfelvarrás el?tti). Hátulról még sportosnak is nevezhet?, f?leg a haszongépjárm? szer? farral megáldott IV-es Golfhoz képest. Vezetni stresszmentes. Persze nem versenyautósan közvetlen a kormány, de nem is váltok sávot, ha rászáll egy kósza muslinca az egyik kormányküll?re. Rugózás kényelmes a mindennapokban tökéletes, nem voltam kíváncsi a határaira. Szerintem az emberek többsége így van ezzel. Belül plüss kárpit (a jóval drágább Golf tulaj barátom csodálkozott is: kérdezte, hogy ez valami extra? Dehogy, csak ezt embereknek tervezték:) Kicsit komor fekete minden, de nem volt vészes a zörgés és a rádió kormányon lev? kapcsolóinak igényes kialakítása még engem is meglepett. Hátul a kényelmes utazásért f?leg a rendesen döntött háttámla a felel?s. A C4 sokkal rosszabb. Érdemes kipróbálni egymás után az el?döt és az utódot hátul... Hátra oldalra rossz a kilátás. A magas far miatt könny? nekitolatni alacsonyabb tárgyaknak. A csomagtartó kifejezetten tágas. 408 l, úgyhogy teljes érték? pótkerék jár az autóhoz. Semmi, manapság divatos marketing trükk (pótkerék nélkül számított h?, de nagy térfogat, mert csak javítókészlet jár alapban). Ahogy használtam, egyre jobban szerettem minden aroganciától mentes formáját és a vele való közlekedés is ezt kívánta. Közel állt hozzám, bajba soha nem kerültem miatta, soha nem hagyott ott és a pénztárcámat is kímélte alacsony fogyasztásával (csak télen városban ment 8 fölé). Pörgetni felesleges volt, 4500 után már nem történt semmi, viszont 1500-3000 között simán lehetett vele autózgani. A következ? autóm már új korában több bosszúságot okozott, mint a Xsara, ezért egy kicsit visszasírom... és mindig örülök, amikor találkozom vele (nem adtam el messzire).
Hibalista
- Egy hibája volt: a légzsák hibájának visszajelz?je folyamatosan égett az ülés alatti vezeték kontakthibájának köszönhet?en. 2 perc alatt javították és semmibe sem került, pedig nem volt már garanciális.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pasztor. Teljesen normális, minden a telefonon egyeztettek szerint ment a költsége is annyi volt (kötelez? szervizekre vittem, hiszen más gond nem volt)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | Megane |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
