A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.6i SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Észrevétlen jóbarát

Szöveges ítélet

Nem egy felt?n? autó és erre rásegített autóm ezüst színe is. Aztán az id? múlásával egyre gyakrabban nézegettem vissza rá, amikor otthagytam valahol. Kezdtem észrevenni, hogy milyen id?tállóan arányos a formája, semmi hivalkodó gegg, viszont harmónikus az egész (még a ráncfelvarrás el?tti). Hátulról még sportosnak is nevezhet?, f?leg a haszongépjárm? szer? farral megáldott IV-es Golfhoz képest. Vezetni stresszmentes. Persze nem versenyautósan közvetlen a kormány, de nem is váltok sávot, ha rászáll egy kósza muslinca az egyik kormányküll?re. Rugózás kényelmes a mindennapokban tökéletes, nem voltam kíváncsi a határaira. Szerintem az emberek többsége így van ezzel. Belül plüss kárpit (a jóval drágább Golf tulaj barátom csodálkozott is: kérdezte, hogy ez valami extra? Dehogy, csak ezt embereknek tervezték:) Kicsit komor fekete minden, de nem volt vészes a zörgés és a rádió kormányon lev? kapcsolóinak igényes kialakítása még engem is meglepett. Hátul a kényelmes utazásért f?leg a rendesen döntött háttámla a felel?s. A C4 sokkal rosszabb. Érdemes kipróbálni egymás után az el?döt és az utódot hátul... Hátra oldalra rossz a kilátás. A magas far miatt könny? nekitolatni alacsonyabb tárgyaknak. A csomagtartó kifejezetten tágas. 408 l, úgyhogy teljes érték? pótkerék jár az autóhoz. Semmi, manapság divatos marketing trükk (pótkerék nélkül számított h?, de nagy térfogat, mert csak javítókészlet jár alapban). Ahogy használtam, egyre jobban szerettem minden aroganciától mentes formáját és a vele való közlekedés is ezt kívánta. Közel állt hozzám, bajba soha nem kerültem miatta, soha nem hagyott ott és a pénztárcámat is kímélte alacsony fogyasztásával (csak télen városban ment 8 fölé). Pörgetni felesleges volt, 4500 után már nem történt semmi, viszont 1500-3000 között simán lehetett vele autózgani. A következ? autóm már új korában több bosszúságot okozott, mint a Xsara, ezért egy kicsit visszasírom... és mindig örülök, amikor találkozom vele (nem adtam el messzire).

Hibalista

- Egy hibája volt: a légzsák hibájának visszajelz?je folyamatosan égett az ülés alatti vezeték kontakthibájának köszönhet?en. 2 perc alatt javították és semmibe sem került, pedig nem volt már garanciális.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pasztor. Teljesen normális, minden a telefonon egyeztettek szerint ment a költsége is annyi volt (kötelez? szervizekre vittem, hiszen más gond nem volt)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Punto Következő autója? Megane
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)