A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 2.0 16V Exclusive (100 kW) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Észrevétlen francia

Szöveges ítélet

Csatlakozva az el?z? Exclusive hozzászóláshoz egy pár gondolat:
Az ülés oldaltartása jó, de a háttámla rövid, ezért az én magasságomnál (190 cm) már kényelmetlen. Különösen, ha az ember a deréktámaszt is teljesen kitekeri.
A motor méretéb?l adódóan az autó elég jól megy (bár csak 3000 körül kezd el igazán húzni). Gyorsításkor a motorhang is kellemes.
Az utastér zajszigetelése sokkal jobb, mint pl. egy Astrában, vagy akár az el?z? Nissanomban.
Az izzócsere egy rémálom. Egyszer?en nincs hely az ember kezének. A helyzetjelz?höz csak a lökhárító levétele után sikerül hozzáférni (tisztára, mint egy Rovernél).
Egy év alatt sikerült beletenni közel 30 ezer km-t, de (lekopogom) eddig nem hagyott cserben.
Hátránya, hogy az 1,6-oshoz viszonyított plussz felszerelést (többek között a négy elektromos ablakot, es?érzékel?s ablaktörl?t stb.) a piac nem fizeti meg. Semmivel nem adnak érte többet, mint például egy egyhatosért, viszont a fenntartása drágább (városban kondival akár 11 liter is lehet a fogyasztás, városon kívül 8,5-8,6 liter, bár igaz, hogy utóbbit gyakorlatilag mindegy, hogy 120-nál vagy 180-nál nézem).
A futóm? feszes, jó úttartással (kicsi alulkormányzottsággal), de ez a pesti utakon nem feltétlenül el?ny.
A zárttárcsás Cirtoen felni egy agyrém (nincs középen lyuk, ezért sok helyen nem tudják centírozni, vagy javítani).
Az alkatrészek ára baráti. A küls? viszonylag jellegtelen (speciel én szeretem ezért, mivel nem látszik rajta a 137 paci).
Viszont az összes negatívumáért kárpótol, amikor a lámpától való indulásnál az Astrás, vagy a Focusos arcáról lefagy a mosoly.

Hibalista

- ABS lámpa (szakszervíz, két forrasztás az övfeszít?n, sok pénz kifizetése), kézifékszakadás, ezen kívül csak a szokásos elkopott alkatrészek voltak

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2001
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Almera Következő autója? ?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)