Drága szórakozás
Szöveges ítélet
A formaja volt az ami megtetszett, kivul - belul gyonyoru auto. No meg az ara. Kategoriajaban megfeleo arert sokkat tobbet nyujt vetelytarsainal.
DE....
Alig 2000km utan kezdodtek a gondok. Az elso a vizhomerseklet visszajelzoje volt. A mutatott ertek normalis volt, ennek ellenere neha elkezdett csipogni a fedelzeti szamitogep, azonnali megallast kovetelve (nagy piros STOP villogo a muszerfal kozepen). Negyedik alkalommal volt az auto a szervizben mikor megtalaltak a hibat, azzal el is volt intezve. Nem sokkal kesobb az alfoldon, a semmi kozepen, raadasul ejjel, uzemanyag nelkul maradtam, a fedelzeti szamitogep es a muszerfal szerint is meg tobb mint 15 liter benzinem volt. A Wallis szerviz valasza a problemara az volt hogy mar a visszahivo listan volt a kocsi, jovo heten hivtak volna be uzemanyagszintmero kalibralasra. Hat ezzel egy kicsit elkestek.
Kevesebb mint 60000km-nel elkezdett jobbra huzni az auto, jott a kelekegyensulyozas, futomu allitas, elso szilentek csereje. Harmadik szerviz latogatas utan (ez mar a C2-nel) meg mindig ugyanugy felre huzott az auto. Aztan a hatso futomunel is cserelgettek nehany alkatreszt, a vege majdnem 300000ft. De a hiba megoldva.
Ja, es olyan aprosagok hogy minden egyes szerviznel a hibalistara folkerult a tompitott fenyszorok gyakori kiegese, mar megszokotta valtak. Elmeletileg a szerviz beepitett valamilyen tularam vedelmet potom 40000ft-ert, mondanom sem kell, ez a problema ma is idegesiti az uj tulajdonost.
Mikro pedig a fedelzeti szamitogep kezeloszerve romlott el, es a szerviz arajanlata meghaladta a 170000ft-ot (mert az egesz kart cserelni kell, ablaktorlo vezerlessel egyutt) csak azt mondtam hagyjak beken, annyira nem fontos.
Eleg sok csunya dolgot ide irtam (le kellett irnom), de mindazonaltal nagyon szerettem az autot, egy elmeny volt vele az utazas. Talan csak a szekek voltak egy kicsit tul puhak a nagyon hosszu utakra. Mar nem hasznalom az autot, de most is azt mondom hogy az arat megerte.
A motorrol csak annyit hogy az 5 loerovel gyengebb Astra minden alkalommal nagyon ott hagyott....
Sokkal kesobb:
Csak annyit hogy a jobbra huzas visszatert, ezuttal nem tudtak mit kezdeni vele, az auto kesobb totalkaros lett, valamelyik bontoban vegezte.
Mivel egy Alfaba ultem at, kesobbi tapasztalataim alapjan a kenyelemre adott ertekelest megemeltem, es a szeretetre vonatkozot csokkentettem. Megbizhatosag teren az alfa sem sokkal kulomb.
Hibalista
- -motorhomerseklet visszajelzo
- -uzemanyagszintjelzo
- -fedelzeti szamitogep iranyito egysege
- -futomu elol-hatul
- -hatso szeket donto kar
- -tompitott fenyszoro izzoja havonta minimum egyszer
-
Ide hordtam szervizbe
Citroen Wallis - nagyon draga es minden fontos lehet nekik, de az ugyfel biztosan nem az
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
C2 Auto - korrekt ar, viszont egy nagy adag hozza nem ertes
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Alfa Romeo |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
