A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.6 SX 16 V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dicséret a Citroennek, azaz ilyen Xsara is létezik

Szöveges ítélet

Kényelmes, dinamikus, megbizható.
Elektronikai hiba eddig nem volt. Utastérben zörgés nincs.
Úttartása normál használat mellett kiváló.
Klíma jól funkcionál, kényelmi berendezések megfelelően működnek. Gyári hangszórók cseréje után ( Blaupunkt ) a hifi is szépen szól.
Rossz tulajdonsága egyenlőre nem adódott.
Kisfokú tuning óta imádom a külsejét és a hangját is: 17 colos MIM felnik 205/40 ZR 17 Pirelli Pzero Nero gumikkal, pirosra festett féknyergek, 40 mm ültetés FK rugóval elöl, LED hátsó lámpák, Mad Max sportkipufogó 90-es véggel, sportszűrő, Brisk sportgyertya, FK első toronymerevítő. Fém kartervédó, króm oldalindex, Philips króm indexizzó, Autostyle króm pótfék lámpa. Az autót használat során nem gyilkolom, így a kedvező fogyasztás. Néha - csak a rend kedvéért - leellenőrzőm a menetteljesítményeket: mindig hozza a katalógusban szereplő adatokat, sőt... Véleményem szerint az átalakításokkal sikerült egyedivé tenni ezt a - szó jó értelmében - hétköznapi autót.

Hibalista

- Garanciális javítások: Mellső lökhárító illesztési hézag állítása - napsütés hatására a lámpánál 2-3 mm-t elállt a lökhárító, kézifék állítás, motor hydrotőkék cseréje - az indítás után nagy hidegben ( - 15 fok alatt ) kissé zajosabb motorműködés miatt, 6 db ( 1 db / év / oldal ) izzócsere elöl - a Tungsram Superblue izzók ennyit bírnak. Ülések csavarjainak utánhúzása. Önidító bendix csere.
- Fékbetétek cseréje 60 000 km ellenére még nem szükséges. Futómű, motor, váltó rendben.
- Egyéb meghibásodás nem volt.
- 20 000 - 40 000 - 60 000 km-nél kötelező szervíz megtörtént.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Tóth KFT Székesfehérvár
A szervízzel meg vagyok elégedve. A munkafelvétel, a szerelőgárda korrekt, prezíc munkát végez.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 61500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Samara 1,5 S Következő autója? Citroen C4 vagy C5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)