A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 2.0 16V VTS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Carlos kölcsönadta egy körre.. sikerült összetörni

Szöveges ítélet

Elég sokáig nézelődtem a piacon, mire ez a modell mellett tettem le a voksomat. Úgy gondoltam ennyi pénzért ilyen fiatal, jól felszerelt / majdnem full /, jól motorizált autót mást nem kapni. Nagyon kényelmes kagyló ülések - azóta sem ültem jobb széria ülésben -, szép műszerfal / kicsit kopogós / + műszerfal megvilágítás, vezető központú elrendezéssel.
Ami a motort illeti nagyon jó erőben volt, 4000 -es fordulattól egészen a leszabályozásig nagyon jól húzott. Feszes fútóműve ellenére nem pattogott és rázott, egész jól viselte a magyar utakat. Jól adagolható, erős fékek jellemezték.
Fontos szempont volt nekem a vételnél az is, hogy nem egy hétköznapi modell, ráadásul sokan ezt nem is tudták. / voltak meglepődött arcok a második pirosnál /.
Rommá volt törve az autó, hozzám már javított állapotban került. - természetesen erről az eladó nem tájékoztatott -. Remélem a vételár egy részét gyógyszerekre költi majd, mert jól bevitt az erdőbe, buktam rajta nem keveset.
Nagyon szerettem a verdát, sokáig meg szerettem volna tartani / Franciaországban akartam tunungoltatni/, de úgy döntöttem eladom, mert egy rommá tört verda sosem lesz már olyan szilárd és megbízható mint azelőtt.
Mielőtt bárki használt autót vesz, mindenképpen nézesse át, méresse körbe. Jobb bukni néhány ezer forintot, és nem több száz ezret. / Tapasztalatból mondom, hogy teljesen új autót sem árt körbemérni, láttam már csodákat /

ENNYI! Egyszer még tuti lesz egy VTS -em!!

Hibalista

- Computer megadta magát, - már volt javítva, és természetesen sufni módon csinálták meg -. Alapjárat ingadozott, hőgombára gyanakodtak a szerelők. / Citroen M5 Center / Természetesen nem az volt rossz és a jelenséget továbbra is produkálta. - azt ami benne volt beletörte a " szerelő ". A fényszórónál volt még egy apró kontakt hiba.

Ide hordtam szervizbe

Citroen M5 Center: flegma, lekezelő, rabló banda! Még matchboxokat sem kéne javítaniuk az ott dolgozó " szerelő gárdának " Rádugják a számítógépre a kis kütyüjüket, és itt megállt a világ. Ha nem ír hibakódot, gőzük sincs mihez kezdjenek, pedig rossz az autó. / persze az autó bent áll mindeközben kőkemény rezsipénzért /. Tragédia ami ott folyt a szemem láttára, pedig hivatalos márkaszervíz. Azt gondolná az ember felkészült és segítőkész gárda foglalkozik az ügyfelekkel. HÁT NEM!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

xx. Kerület Vörösmarty utca. Viszonylag korrekt árak és kellő szakértelem jelemzi a szervízt. Segítőkészek, bár időben nem a leg pontosabbak.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 43000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Golf GTi Következő autója? Fiat Punto GT Turbo
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)