Carlos kölcsönadta egy körre.. sikerült összetörni
Szöveges ítélet
Elég sokáig nézelődtem a piacon, mire ez a modell mellett tettem le a voksomat. Úgy gondoltam ennyi pénzért ilyen fiatal, jól felszerelt / majdnem full /, jól motorizált autót mást nem kapni. Nagyon kényelmes kagyló ülések - azóta sem ültem jobb széria ülésben -, szép műszerfal / kicsit kopogós / + műszerfal megvilágítás, vezető központú elrendezéssel.
Ami a motort illeti nagyon jó erőben volt, 4000 -es fordulattól egészen a leszabályozásig nagyon jól húzott. Feszes fútóműve ellenére nem pattogott és rázott, egész jól viselte a magyar utakat. Jól adagolható, erős fékek jellemezték.
Fontos szempont volt nekem a vételnél az is, hogy nem egy hétköznapi modell, ráadásul sokan ezt nem is tudták. / voltak meglepődött arcok a második pirosnál /.
Rommá volt törve az autó, hozzám már javított állapotban került. - természetesen erről az eladó nem tájékoztatott -. Remélem a vételár egy részét gyógyszerekre költi majd, mert jól bevitt az erdőbe, buktam rajta nem keveset.
Nagyon szerettem a verdát, sokáig meg szerettem volna tartani / Franciaországban akartam tunungoltatni/, de úgy döntöttem eladom, mert egy rommá tört verda sosem lesz már olyan szilárd és megbízható mint azelőtt.
Mielőtt bárki használt autót vesz, mindenképpen nézesse át, méresse körbe. Jobb bukni néhány ezer forintot, és nem több száz ezret. / Tapasztalatból mondom, hogy teljesen új autót sem árt körbemérni, láttam már csodákat /
ENNYI! Egyszer még tuti lesz egy VTS -em!!
Hibalista
- Computer megadta magát, - már volt javítva, és természetesen sufni módon csinálták meg -. Alapjárat ingadozott, hőgombára gyanakodtak a szerelők. / Citroen M5 Center / Természetesen nem az volt rossz és a jelenséget továbbra is produkálta. - azt ami benne volt beletörte a " szerelő ". A fényszórónál volt még egy apró kontakt hiba.
Ide hordtam szervizbe
Citroen M5 Center: flegma, lekezelő, rabló banda! Még matchboxokat sem kéne javítaniuk az ott dolgozó " szerelő gárdának " Rádugják a számítógépre a kis kütyüjüket, és itt megállt a világ. Ha nem ír hibakódot, gőzük sincs mihez kezdjenek, pedig rossz az autó. / persze az autó bent áll mindeközben kőkemény rezsipénzért /. Tragédia ami ott folyt a szemem láttára, pedig hivatalos márkaszervíz. Azt gondolná az ember felkészült és segítőkész gárda foglalkozik az ügyfelekkel. HÁT NEM!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
xx. Kerület Vörösmarty utca. Viszonylag korrekt árak és kellő szakértelem jelemzi a szervízt. Segítőkészek, bár időben nem a leg pontosabbak.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 43000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf GTi | Következő autója? | Fiat Punto GT Turbo |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
