A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1.4 i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bosszantó kedvenc

Szöveges ítélet

2004-ben az ár-felszereltség, küllem és a kényelem miatt a Xsara vétele mellett döntöttünk.
Az átvétel után, már hazafelé menet feltűnt a motor igen gyenge
teljesítménye. Országúton, autópályán haladva nincs is gond -az első előzésig-, de hegyvidéki úton már kétszeméllyel is az autó vezetése rettenetes élményt nyújt, nincs a motornak elegendő nyomatéka. Viszonylag soknak tartottam a fogyasztást is. A sok, olcsó műanyag kárpit állandóan kopog. A bőrborítású kormány hamar elkopott, a sebességfüggő szervókormány pedig szerintem igen nehéz. A kezelőgombok rosszul vannak a műszerfalon elhelyezve. A vezetőülés-magasság állítókarba az oldalamat mindig bevertem, ha megfelelően akartam az ülést beállítani. Az autó szellőztetése sem jó, egy esős, nedves időben nehéz párátlanítani az ablakokat, szélvédőt. A fényszóró izzói hamar kiégnek a baloldali fényszóróizzót pedig egy gyerekkéz tudja csak könnyedén kicserélni. A pótkerék elhelyezése pedig elképesztő módon van megoldva a csomagtérlemez alatt. A gyári emelő az első emelés után eltört, az autóhoz adott kerékkulccsal pedig képtelenség a csavarokat meglazítani vagy meghúzni. Az autó az elindulás után gyakran megtorpant, mintha a kéziféket húztam volna be. Hároméves koráig az autó szinte hibátlan volt, ezt követően mintha időzítő lett volna benne, sorra jöttek elő (elektronikai) a bosszantó hibák. Az alkatrészek ári és a szervízköltség igen drága a konkurens autómárkákhoz képest is.
Hiba esetén a szervízt felkeresve szinte mindig ugyanazt a választ kaptam, hogy "sajnos ez a Xsara típushibája...".
Egyébként a megkímélést, karbantartást nem igazán hálálta meg.
Igen nagy az autó értékvesztése is.
Összefoglalva annyi elmondható, hogy a francia autógyártásnak van még tanulnivalója, ez a Citroenre pedig kifejezetten igaz. A Xsara pedig erről győzött meg. Nem elég a "divattervezők" által megalkotott divatos, néha elképesztő küllem és kényelem, ésszerű, megbízható autókat kell gyártani!

Hibalista

- -vezetőülés szétesett (0,5 évesen)
- -fűtőmotor elektronika-vezérlő cseréje (3 évesen)
- -központizár hiba (3,5 évesen)
- -trafóhíd és kondenzátor csere (3,5 évesen)
- -ajtózárcsere (4 évesen)
- -teljes fékbetétcsere (4 évesen: 45 e. km)
- -állandó izzócserék (0-... évesig)

Ide hordtam szervizbe

Agria Mobil

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Lanos Következő autója? folyamatban, de nem francia lesz...
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)