Az els? és az utolsó Citroenem
Szöveges ítélet
Használtan vettem második autónak. Végülis - gondoltam - nem lehet annyira rossz, hogy itt a városban vagy kis országunkban ne tudnánk használni. Nos, csak a nagyon-nagyon elfogult Citroen rajongóknak tudnám elfogani azt, hogy ez egy jó autó. Mivel sok autóm volt már elmondhatom, hogy ennek az autónak még az sem mentsége, hogy "olcsó" vagy az ár-érték aránya jó. Mert nem igaz. Ilyen áron már lehet olyan autót venni, amelyik nem nyöszörög minden ízében, öt évesen nem hal meg a klíma, nem hal meg a m?szerfal világítás, nem lesz betonkemény a kuplung és nincs az az érzésem, hogy szanaszét folyik az autó, és talán harcosabban mozog, mint ez az autó 1.4-es motorral. Kényelmes? Nem. Nekem állandóan a seggembe állt a vezet? ülés lapjának az emel? karja. Nincs oldaltartása az ülésnek.
Az a helyzet, hogy a ilyen áron lehet venni Opel Astrát is. Nem mintha azt az autót többre értékelném, de egy öt éves Astra nem akar szanszét esni, az még mindíg egyben van.
Tudom, hogy amikor valaki dönt az autóvásárlásról hajlamos a döntését igazolandó elfogultan nyilatkozni, és egy kicsit jobbnak látni a valóságnál. Ez az autó is látható így, de csak akkor, ha az illet? nem igazán próbált még ki más autót.
Hibalista
- Leszakadt a kipufogó.
- Nyekereg a kalaptartó.
- Fényszóró izzó.
- Kuplung felkeményedik.
- Klima nem h?t.
-
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 94000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | S60 | Következő autója? | Mazda 6 |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
