A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,6 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az autópályák kiégett szemű réme

Szöveges ítélet

Egy jó kis fürge autót akartam, amelyben kényelmesen elférek. Ezekhez tökéletes a Xsara, elöl óriásfotelek, profi extrák (automata klíma, pazar gyári CD-s lejátszó, elektromos ablakok, ülésmagasság-állítás, kormány is állítható), ezek nélkül már el sem tudnám képzelni majdani következő autómat. De több extra nem is kell, az elektromos tükörállítás például már felesleges, le is tört a gombja.

A Xsara a szememben az autópályák királya, 180-nal még tuti biztonságosan megy, 200 a végsebesség. A váltók áttételezésén lenne mit javítani, 5-10 km/h-nál egyesben kipörög, 2-esben szinte leáll, és 3000-es fordulatig elég lomha szegényke, de utána 10-ből 9 autót lenyom. Szóval jó azért ez a motor.

Fogyasztása csakis a lábtól függ, egyszer országúton kihoztam 6 literre, de az átlag 8-8,5 szokott lenni klímával, vagy télen is. A lendület megéri azt az 1-2 liter pluszt.

Profi a futóműve, Pesten is kényelmes, az 1,6-osban hátul is tárcsafék van, a szervo néha - pl. beindítás után - későn reagál, de jól kormányozható, kanyarok is jöhetnek.

Nagyon rossz hátra a kilátás, mini a hátsó üveg, viszont mindenhol kényelmes az autó, 5-en is el lehet férni benne. 3 évesen egy 3,6 milliós, teleextrázott, villámgyors autóhoz 1,8-ért jutottam, ennél jobb vétel nem létezik, s mivel nem is volt vele komoly gondom, és imádom vezetni, mindenkinek csak ajánlani tudom.

Hibalista

- Az első országúti izzó két havonta kiég. Első műszaki 4 évesen 65 ezerbe jött, valami a kerekeknél már nagyon csattogott...

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelő, a legjobb a világon. Pénzkidobás a márkaszervíz: egy pedálgumi 1200 forint, a letört elektromos tükörállító gombja 11 rugó.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Peugeot 106 Következő autója? Mazda 6, Renault Laguna, Ford Mondeo (?)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)