A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 16i 16V Estate 110LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Átlagautó perverzeknek

Szöveges ítélet

Nos, mikor megvettem, dízelt és Peugeot-t akartam. Ez lett belőle. :S Ez már II-es Sára, az első széria, 16 szeleppel. A színe se olyan, amilyet akartam.
Amúgy ez a második opció volt. Na azért nannyira nem bántam meg. Még nem vezettem sokat, most ismerkedünk, de már a belsejét kezdem átlátni. Mármint a motortérben, alul, stb. Hát vannak benne "francia" megoldások. Nem egyszerű a szervize. Az alkatrészek elég drágák, ha jót akar beletenni az ember. Maga a kocsi perverz. Inkább országútra mint városba való, bár nem rossz ott sem. A menettulajdonságai a 16 szelep miatt a tömegéhez képest (kombi - 1300kg) elviselhetőek. Nem sportkocsi, de lehet vele ökörködni. Ha az idő megengedi és tud a sofőr tartós 90-100 -at hajózni vele, akkor könnyen lehet 5,5-s fogyaszást kihozni belőle. Ha tapossa az ember, ez felmegy 7,5-re, 8-ra.
Városban normális, kicsit nagyapós stílusban 7 alatt kicsivel, meghajtva 8 (klímával) liter a fogyasztás 100-on, ehhez jön egy 57 literes tank, ami azért nem rossz (vö. diesel ugyanilyen korú, nem HDi). Ha hirtelen kormánymozdulat történik (pl. eröltetett szűk kanyar, már relatíve kisebb sebességnél is) a feneke más íven jár, mint az eleje, mintegy ostormozgást végez (A két hátsó kerék amúgy messzebb van egymástól, mint az első kettő, azaz 4 nyom -valójában 1,5 1,5 van a hóban.). >> Az anyós helye a jobb hátsó ülés. A visszapillantóban kéjesen lehet élvezni zöldülő arcát (hányinger) és sikoltásait (rettegés)!!! Mint egy hullámvasúton... Abszolult kiszámíthatatlannak tűnik a mozgása, és nagyobb sebességnél (40 fölött) egy beülést is végez hozzá. (lentebb viszi a sulypontot.)>> Hátul kihagyhatatlan, perverz élmény, jobban riszál, mint a normál vagy a kupé változat.
A motor 1 fővel elég jó, 2-3 fővel elég, 4 fő + csomagok már kicsit halovány. A légkondi is levesz belőle erősen, még szerencse, hogy nem szeretem. :) Hely bőven van az utasoknak és a csomagoknak is. A tompított ízzokat (H7 széria) szereti, gyakran kér újat, de a nem blisteren árult, nem kínai (Tungsram, pl.) izzókat elég jól bírja. !!!!! Figyelem !!!!! Az ízzócsere a bal oldalon szervízmunka! Vagy nőgyógyász kéz szükségeltetik hozzá. Valamelyik kretén a lámpatest hátsó kupakja mögé, ahol be kell nyúlni és cserélni az ízzót, tette az ABS-t, mindenestül. A jobb oldalán nincs gond, seperc a csere, itt viszont kb. 35-55 perc (gyakorlattal!), ha a kimosakodást is számoljuk (nagyon retkes!) akkor 1 óra simán. Az előző kocsimban kézmosással együtt volt 10 perc, röhejes.
Segít, ha az ABS elektronikus csatlakozóit leveszi az ember, de hát az meg hülye megoldás, nem? Amúgy a lámpatest kiszerelése
lehet a megoldás...(na persze, inkább belenyúlok és szentségelek) Rettegve várom, amikor a lentebbi, nehezebben elérhető (egy lyukon kell abortálni a 3 ízzót egy lámpatestben. ...) darabokat kell majd cserélnem.
Az alapjáratot valamiért nem tudja tartani, ugrál hidegben. (tél, de a motor meleg.) Kicsit zavaró, de meg lehet szokni. (Amúgy hiba eltömődés nincs, valószínüleg a vezérlő elektronikát kitöltő gyantában lévő repedésekben lecsapódó pára kavar be. Melegedő napi átlaghőmérséklettel a gond megszűnik.) Célnak megfelel kocsi, nem is rossz, kényelmes, de tényleg olyan mint a "Perverz Tata" volt a Kretén c. újságban. Kivülről szürke, egyszerű kocsi, belül brilliáns és borzalmas megoldásokkal, és mindig meglep valami bődületessel. Nem a franciasága gáz, a hülyeségei.
Ja és ráz. Állandóan megcsap, mikor kiszállok, bármi van rajtam.
Nem ilyen lesz a következő, bár lehet, hogy maradok a cégnél. (C5)

Hibalista

- Kuplung, kipufogó, ékszíj, vezérműszíj, görgők, fékbetétek, tárcsák, izzók, olaj, szűrők.

Ide hordtam szervizbe

Schlosser és Fia Bt.
Nagykovácsi

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 95000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Favorit, de volt már jópár német és Renault is. Következő autója? Dízel!
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)