Ami nem megy, nem kéne er?ltetni
Szöveges ítélet
A mai napig szerlmes vagyok az els? ajtajának az alakjába. Nem lenne rossz autó, ha: összerakták volna, ha nem árulták volna 1,4-es motorral, ha kevesebb extrát tettek volna bele.
Két dolog miatt utáltam meg. Az egyik, hogy olyan hangokat adott ki magából az autó, mintha egy láda 100-as szöget tartottam volna a csomagtartóban rögzítetlenül. A másik, hogy a bosszantó kis apróságok miatt annyira meggy?löltette magát velem, hogy soha többet az életben nem vásárolnék, nemhogy Citroen-t, Francia autót. Vannak dolgok, amik a franciáknak nem mennek, nem is kéne er?ltetniük. Ilyen például a "citroen-gyártás".
Hibalista
- Indításgátló olykor-olykor nem engedi elindítani az autót
- Késleltetve bekapcsolódó világítás és ablaktörl?
- Id?nként elalvó els?- és hátsó világítás
- Bekapcsolt utasoldali lékzsáknál, narancssárga figyelmeztet? fény, hogy ki van kapcsolva
- Távirányítású központizár, nem mindig m?ködik (ilyenkor kulccsal sem megy semmire az ember)
- Id?nként elnehezed? szervókormány
- Ereszt? légkondi
- Hulló kárpit
- H?re lágyuló hamutartó
- Ragadós kézifék
- Budiajtó-szer? csomagtérajtócsukás (kombi)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Subaru impreza |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.5/10) |
