A nő mindig kétszer...
Szöveges ítélet
Az elsőt ellopták. (Itt tanultam meg, hogy ezt is viszik a közhiedelem ellenére). Az 2000-es (már 16V!) ez 2002-es. Az még egy átmeneti darab, ez már kiforrott(abb).
Mikor elvitték megfogadtam, hogy soha többet. Aztán fél év mulva vettem egy ugyanolyat.... Nem volt jobb ($/szolgáltatás) ajánlat.
Típushiba: időnként nem indul el, csak 10 perc után. A fórumokon mindenféle csodagyógymódok vannak, illetve szidják az ülés alatti kábeleket. Nekem az indítómotor felújítása segített. Azóta pöccre.
Kiégő lámpák: Tungsram eddig az egyetlen, ami nem égett ki hamar. Rossz nyelvek szerint a francia autók túltöltenek (ezért nem ajánlja a ttc se bele a ledes lámpákat...) gondolom az meg jobban bírja. A bliszteres vackok meg nem. (Vettem párat, míg rájöttem. Elsőre én se akartam a drágább megoldást..)
Az első lámpabúra kiég. Mivel műa. csak cserélni lehet. De addig kevés az 55 W.
Ezeken az "új utakon" amin a világvárost építik, hamar kimennek a teleszkópok, sajnos. De amikor cserélsz teljesen más érzés lesz!!!
A feneke gyenge, ha belédjönnek gyűrődik. Persze lehet, hogy ezzel véd, de lehetne keményebb. Koccanáskor is meglátszhat.
A színrefújt gumicsíkok baromságok. De így vetem.... Van is rajta fekete
karmolás. (A gumi fekete, a lakk fehér. Nagyon ronda, ha meghúzzák/meghúzod)
Nekem kombim van. Mióta vettem rá sárgumit hátra, mocsok időben is kilátok az 5. ató ablakán. Az előzőn elöl is volt, annak az oldala sem volt olyan retkes. Ki az a hülye, aki eltörölte a kötelező gumifleppeket?
Jó olajat, könnyű lábat meghálálja, városban is lehet 7 alatt autózni tavasztól őszig. A klíma 0,5-1 liter plusz.
Nem vagyok kibékülve a külső pótkerékkel. Dzsuvás. Ha lerohadsz még ez is szivat. (Beáll a leeresztó csavar, egyberozsdásodik a létrával. Érdemes évente megjáratni, zsrozni.) A gyári tekerő helyett ajánlom a 22-es villáskulcsot. Belöktem egyet hátra, azzal le lehet engedni.
Sokmindenből (nekem lámpabura pl. ilyen) olcsóbb a gyári mint az utángyártott, érdemes rákérdezni mindig.
Megj. 1: Típushibának írják a légzsák visszajelző lámpát. Ha a kulcs bedugása után megfelelő ritmusban kapcsolom a gyújtást, majd indítózok, sose ég. Ha lerontom, indítás előtt kikapcs. majd elölről az egész és megszűnik. Nekem nem az ülés alatti kábelnek tűnik inkább valami bootolás (már ha tesz ilyet....) nak aminek az idejét ki kell várni. Bár így meg olyan mint egy dízel. "Izzítok"....
01. Kulcs be.
02. Fordít egyet, piros lámpa ég. 3-4 mp. várakozás.
03. Fordít egyet, ellenörző lámpák égnek. Ellenörző lámpák elalszanak. (újabb 2-4 mp.)
04.a. Ha minden OK, mehet az indítás.
04.b. Ha nem vissza a 2. lépésig.
Megj. 2: Nem lehet tolótetőt rakni a kombiba, csak bukó/nyílót.
:S
Megj. 3: Hülye döntött első szélvédő. Azonnal párásodik... A légkondi segít, de az meg milyen megoldás?!
Megj. 4: Télen többet eszik. Mert a sok kretén hülyén vezet, és emiatt sok felesleges dugó alakul ki. A párásabb időben a légkondit is be kell kapcsolni, párásodik.
Megj. 5: Hülye hiba: Néha menet közben kapcsolgatja a tompított fényt. A műszerfalon nincs visszajelzés, én is csak onnan vettem észre, hogy villogot a sorban előttem álló kocsi hátulja. (Tükröződött a lámpám.) Ilyenkor resetelni kell. Szálljunk le szálljunk vissza.... :) Logoff/logon (leállít, kulcs ki, vár 10 mp.-et, kulcs be, indítás, go) után nincs nyoma a hibának.
Hibalista
- Kuplung (előző tulaj), lámpák, indítómotor
Ide hordtam szervizbe
Ismerős, Nagykovácsiban
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 135000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | XSara, da az előtt Favorit, meg zöldséges merci, meg.... | Következő autója? | C6!!!! Na jó, valami megfizethető. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
