A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 2.0 HDi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A mi xsarank

Szöveges ítélet

Az auto ket es feleves koraban kerult hozzank nagyon megkimelt allapotban. Beleszerettunk a szinebe (vilagos metalkek), jol passzoltak hozza a sotetitett ablakok, az alufelni, es a kombi karosszeria szerintem meg jobb mint a normal. A regi autonkhoz kepest teli volt extraval (ma mar tudjuk, hogy ez nem is olyan sok).

Az auto nagyon kenyelmes, franciasan lagyak az ulesek. A konyoklo viszont hianyzik belole hosszu utak alkalmaval. A terkinalatra nincs panasz, bar hatul nem olyan sok a hely, de azert negy szemely kenyelmesen megy a vilag vegere is.
Elegendo tarolorekesz van benne, barmit el lehet benne pakolni. A csomagter persze pazar, hisz kombi.
Nagyon tetszik az auto muszerfalvilagitasa. Nappal szepek a feher hatlapu muszerek. Ahogy kezd besotetedni, a feher tunik el es jon elo az ejszakai megvilagitas, nagyon tetszik.

Az auto futomuve eleg puha. Mondhatni franciasan dol a kanyarokban. Ennek ellenere nem eletveszelyes, csak remiszto. Csereben a razos utakat eszre se venni.

A motorja halk es jonak mondhato. Jo kompromisszum a dinamizmus es a takarekossag kozott. (90 LE-os valtozat) Meglepo, hogy a modern dizeleket meghazuttolva a motor 1000-2000 kozott sem halott. 1200-tol lehet terhelni, az igazi ero 1800-tol van persze. De ez alatt sem egy benzines erzes, hanem megindul, ha kell. A fogyasztasa nagyon jo, 6,5 liter fole meg nem birtam zavarni. Normalis, de lenduletes tempoval 5 literrel el lehet rohangalni.

A legjobb vele megis a hosszu ut. Autopalyan 130ra raallni es csak menni. Eddig a rekodom egy tanknyi elautozas volt egyhuzamban (900km) igaz ekkor mar a kesztetestol (...) mar a vegen konny csordult a szemembe:) De az ules vegig kenyelmes volt. Az auto csak nagy csendben megy es megy, emelkedokre fel, aztan meg onnan le.

Es a lenyeg, hogy semmi nem romlott el. Sosem hagyott ott. Bar egyre tobb dolog zorog benne.

Hibalista

- 60.000km-nel gombtamaszcsere. Mas semmi, pedig Citroen (en se ertem)
- A vetel utan egy honappal kiegett mind a ket izzo het kulonsbseggel. (Azt a szivast mire kicsereli az ember...)

Ide hordtam szervizbe

Kisebb szerelo muhelyek az olajcserekhez es a szuro cserekhez

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 19 Következő autója? Mazda 6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)