A mi xsarank
Szöveges ítélet
Az auto ket es feleves koraban kerult hozzank nagyon megkimelt allapotban. Beleszerettunk a szinebe (vilagos metalkek), jol passzoltak hozza a sotetitett ablakok, az alufelni, es a kombi karosszeria szerintem meg jobb mint a normal. A regi autonkhoz kepest teli volt extraval (ma mar tudjuk, hogy ez nem is olyan sok).
Az auto nagyon kenyelmes, franciasan lagyak az ulesek. A konyoklo viszont hianyzik belole hosszu utak alkalmaval. A terkinalatra nincs panasz, bar hatul nem olyan sok a hely, de azert negy szemely kenyelmesen megy a vilag vegere is.
Elegendo tarolorekesz van benne, barmit el lehet benne pakolni. A csomagter persze pazar, hisz kombi.
Nagyon tetszik az auto muszerfalvilagitasa. Nappal szepek a feher hatlapu muszerek. Ahogy kezd besotetedni, a feher tunik el es jon elo az ejszakai megvilagitas, nagyon tetszik.
Az auto futomuve eleg puha. Mondhatni franciasan dol a kanyarokban. Ennek ellenere nem eletveszelyes, csak remiszto. Csereben a razos utakat eszre se venni.
A motorja halk es jonak mondhato. Jo kompromisszum a dinamizmus es a takarekossag kozott. (90 LE-os valtozat) Meglepo, hogy a modern dizeleket meghazuttolva a motor 1000-2000 kozott sem halott. 1200-tol lehet terhelni, az igazi ero 1800-tol van persze. De ez alatt sem egy benzines erzes, hanem megindul, ha kell. A fogyasztasa nagyon jo, 6,5 liter fole meg nem birtam zavarni. Normalis, de lenduletes tempoval 5 literrel el lehet rohangalni.
A legjobb vele megis a hosszu ut. Autopalyan 130ra raallni es csak menni. Eddig a rekodom egy tanknyi elautozas volt egyhuzamban (900km) igaz ekkor mar a kesztetestol (...) mar a vegen konny csordult a szemembe:) De az ules vegig kenyelmes volt. Az auto csak nagy csendben megy es megy, emelkedokre fel, aztan meg onnan le.
Es a lenyeg, hogy semmi nem romlott el. Sosem hagyott ott. Bar egyre tobb dolog zorog benne.
Hibalista
- 60.000km-nel gombtamaszcsere. Mas semmi, pedig Citroen (en se ertem)
- A vetel utan egy honappal kiegett mind a ket izzo het kulonsbseggel. (Azt a szivast mire kicsereli az ember...)
Ide hordtam szervizbe
Kisebb szerelo muhelyek az olajcserekhez es a szuro cserekhez
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 19 | Következő autója? | Mazda 6 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
