A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,6SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb francia!!

Szöveges ítélet

Anno, egy 1,6-os 16 szelepes Fiat Bravo és e között kellett választani! Ami a Bravo mellett szólt, az az erős, dinamikus motor, de semmi más, szóval az összkép nagyon lehangoló volt, az oszlásnak indult műanyagok, a kihasználhatatlan utastér, rakodási lehetőség, szinte semmi, kilométer is volt benne bőven, ergo, család leszavazta! Maradt a Citi, ez egy 1,6-os 8 szelepes ( AX motoros ) metálzöld kombi volt, hatalmas raktérrel és igaz, csak 88LE-vel, de nem vettük észre, nagyon szépen húzott megbuggyantva is vidáman kajálta az emelkedőket! Pozitív tulajdonságai között a hatalmas csomagterét, a franciás komfortját a viszonylag olcsó üzemeltetését és megbízhatóságát kell említenem, gyengéi ennek a típusnak is voltak, mint minden másiknak is, de kirívó hibák nem merültek fel, pedig francia, viszont dízelt, használtan soha nem vennék, már egyszer megégettem a kezem egy Peugeot 305GLD-vel, azóta dízel NO!! Amíg nekünk szolgált, semmi különös baja nem volt, igazán megvoltam vele elégedve, jól használható családi autó! Nem bántam meg, hogy e mellett döntöttem!!

Hibalista

- Az autót, már "csicsergő" kuplunggal vettem, később cserélni is kellett! Az intervallum cseréken kívül a két stabilizátorpálcát is cseréltem,a féktárcsákat és betéteket szintén, a kézifék bowdent is és 2x a hátsó kipufogó dobot, ami elfogadhatatlan minőségű, lengyel gyártmány volt, a kuplung és toronycsapágy cserét, már szervizre bíztam, de csak azért, mert az otthoni körülmények, nem igazán teszik lehetővé az ilyen mérvű beavatkozásokat! A szellőztető motort kellett még kicsit feljavítani, hogy az is inkább, úgy némán tegye a dolgát, de ezen kívül, gyakorlatilag, semmi gond nem volt vele, tankoltam és haladtam!

Ide hordtam szervizbe

Szakműhely, de nem márkaszerviz! Van náluk jobb is!!

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Itthon!!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 92000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? R19 Következő autója? Octavia 1,6LX
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)