A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 2.0 16v VTS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A haver

Szöveges ítélet

Kb. másfél éve van nálam az autó, előtte szintén egy Xsara VTS-em volt, csak az 1.8-as első szériás. Abba több mint 120 ezret tettem és imádtam, így adott volt, hogy az új autó is Xsara lesz.
Kényelem:
A felszereltségre nem lehet panasz, minden benne van amit a gyár kínál, kivéve a bőrt és a navit. Az ülések egészen kivallóak, 12 óra vezetés után se volt soha hátfájásom és mindig jó érzés beülni.
Vezethetőség:
Az autó inkább túrákra való, semmint sportra, az útfekvése hála a sport futóműnek nagyon jó, a hétköznapi használat során, főleg a budapesti utakon sem rázza szét a vesémet, úgy érzem eltalálták az optimális keménységet. Persze, aki csak tükör aszfalton akarja használni, az keményíthet még rajta bőven.
Autópályán 200 körül is stabil, bár az új 205/50-es michelin gumigarnitúra sokat javított.
A kormány lehetne kicsit kisebb (olyan mint az I-es Xsarában), szűk helyen, a belvárosban pl. kicsit lassú a kanyarodás.
Teljesítmény:
A 2 literes motor igencsak le van butítva, de nyomaték van benne, országúton nagyon jó vele közlekedni, nekem még a mai napig is élmény. A váltó lehetne kicsit precízebb, de még nem zavaró. A vég valahol 220 fölött van, ugyanis 220-ig van kalibrálva az óra, de onnan még forog 200 fordulatot felfelé, a 200-210-es tempót simán tartja. Álló helyzetből haraphatna kicsit jobban is (egyből kettesbe való váltás lehetne gyorsabb), de az érdi emelkedő aljából 100-as tempóról simán felgyorsult az emelkedő tetejéig 190-200-ra.

Röviden összefoglalva, ha valakinek hétköznapi használatra kell egy sportos autó (nem sportautó), ami még szép is, akkor tudom ajánlani neki.

Hibalista

- üllésfútés, Motortartóbakok.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Örmező, Bp. Vizsla u. 3.
Ez egy korrekt hely, más szóba se jöhet!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 1.8 18v VTS Következő autója? Egy biztos, C4 VTS szóba se jöhet
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)