8 szelepes kékség
Szöveges ítélet
Nagyon jól szuperál az autó, igazából sok gond nincs vele, és a kötelező szervizeken kivül nem nagyon kellett hordani szerelőhöz.
A festése nem igazán jó, a lakkréteg már régen lekopott a festésről, ha felpolirozom, akkor max 2-3 hétig látszik. Egyszer a főnököm majdnem sirva fakadt, 130-nál egy katicabogarat elcsapott, ami a motorháztetőn landolt, és egy 10 cm-es csikban felsértette a festést. A 8 szelepes motor angyon kircsi, jól hz, és nem fogyaszt sokat, én szeretem....
Az ülése nagyon kényelmes, ebben még rugók is vannak, nem ugy mint egy mondeoban!
Hibalista
- Valami benzin mérő szonda (ha nem vártam meg hogy felszivja a benzint, akkor két percig nem lehett beinditani, ha másodára akkor 5 perc sux....) Kipufugódob szétrohadt 160000 km-nél. 180000 km-nél kuplung (azt mondják lehet hogy bekerülök a rekordok könyvébe, hogy ilyen sokat mentem vele)
-
- 220000 km-nél a kipufogó csatlakozásnál öntvényrepedés történt, szomoruan ki kellett szálni belőle
Ide hordtam szervizbe
Citroen Nagy
A sutyi szerelők minden egyes kötelezeő szervíznél eltüntettek a takból 10 liter benzint, kivéve a 120000-es szerviznél, ahol 15-20 litert, nagyon aljas dolog tőlük!!!!
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 96500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ford Mondeo 2.0 TDCI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
