A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 1,6 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1,6 16V Bajnok

Szöveges ítélet

Fiat Temprából ültem át.A Fiat foteljeihez képest fapados ülései vannak,de megszoktam már.Szerencsére hátul még nem ültem sosem.:) Az rosszabb.A Temprához képest a gyorsulás viszont fantasztikus.Sok hajó lehagy sima úton,de kisebb utakon mindig csak előzgetek.(nem szoktam száguldozni)Az átlag fogyasztása szinte mindig 7 liter.Nagyon nyomni nem érdemes, mert a kijelző mutat 13-14-et is, szóval zabálna a kicsike. Eddig 150-ig stabilnak éreztem, én fentebb nem szerettem,mert instabilnak tartottam.Most nyáriguminak 205/55-öst sikerült vennem olcsón, így már jó.
A hátsó futómű konstrukciója nem tetszik.Kár,hogy nem a klasszikus rugó megoldás van.Nem tudom miért kopog néha egyet.
Amúgy kényelmesnek mondható, megszoktam a tempomatot is, jó dolog.Az esőérzékelős ablaktörlő fantasztikus, az eredeti rádiója érzékeny,jól is szól.A fűtés elég jó(a Fiathoz képest kíváló), a klíma hűt rendesen,gyorsan.
A csomagtartó kevés, tetőcsomagtartót kellett venni, tetőboxot-30-ból kijött,de legalább van hová tenni a cuccokat nyaralásnál.A gyerek bökdösi a lábával néha a hátamat a gyerekülésből,pedig csak 5 éves és normál méretű. Ez van,kicsi a hely hátul.
Jó érzés, hogy visszateszem 4.-be, kiteszem az indexet és az autó begyorsul, megy.Nem kell aggódni, van benne erő.
A hűtőrács króm díszét érdemes még korán beragasztani,mert könnyen elveszthető,utána keresni kell az árokban.(mint ahogy én is)A sebváltó 1-est kicsit nehezen veszi,be kell nyomni lassan totál a kuplungot.
De nem hagyott ott soha (eddig),ez lényeges.Ából Bébe mindig eljutottam vele gond nélkül.Nagyobb autóra vágyom,ezért lett most eladó.(szerettem)

Hibalista

- Fékek-első,hátsó-most sincs rendben a bal hátsó,mintha alapban fékezne picit. Hátsó koppanás nagyobb gödör esetén-lengécsillapító megszorult-csere-továbbra is koppan.
- Belső ventillátor max. fordulat-típushiba-két tranyó.Bal ajtó nagy szélben süvítő hangot adott(időnként), rájöttem hogy "lóg" az ajtó,kilazult az egyik ajtó tartó csavar-imbusz kulcs-beállítás-azóta ok.

Ide hordtam szervizbe

Pár szerelőt megjárt az autó, mire kikötött egy állandónál.De inkább magam csinálom, ha nem olyan nagy a gond.(pl.gyertyacsere,lengéscsillapító csere,pollenszűrőcsere,ventillátor szabályzó javítás)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Tempra 1,9D Következő autója? Daewo Tacuma/Renault Scenic/Citroen Berlingo
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)