10-ből 9 villanyszerelő ezt ajánlja...
Szöveges ítélet
Összességében meg vagyok elégedve a jószággal, ez már a fészlift utáni változat. Az árához képeset jó vétel volt, a hasonló felszereltségű autókhoz mérten mindenképp (ülésfűtés, fűtött tükrök, tolató radar, stb.).
Horribilis összegeket nem kellett ráköltenem. A szokásos szervizeléseken kívül AC-pumpa csere volt, a fűtés ventilátor (ami eléggé gyakori probléma, ahogy olvasom) és a hátsó híd tűgörgői mentek szabadságra. Előbbi egy tranzisztor cserével filléres dolog, utóbbit pedig a hátsó híd bronz perselyesre való átalakításával se drágán oldottuk meg (3 havonta meg kell zsírozni és örök élet + 1 nap). A bajusz kapcsolója jelenleg is csodára vár, mivel főleg hideg időjárásnál nem hajlandó bekapcsolni a világítást (mivel fényérzékelős és már szürkületben magától felkapcsolja ezért nem vészes, de muszáj lesz nekiugrani).
És itt el is jutottunk az idegesítő részhez, elektronika. Mivel villamos végzettségem van, megoldom, de néha azért hangosan firtatom a tervező nemi identitását és édesanyjának foglalkozását... A léghétköznapibb példa talán a tompított izzó. Szereti. Nagyon. Kb 3 havonta csere, de akinek nem volt óriáskígyó a felmenői közül, az neki se álljon, mert eléggé rá kell tekeredni a lámpa búra környékére, h hozzáférjen az ember (először 2 órán át tartott, ma már 10 perces rutinműtét :P )
Az út mellett 2-szer maradtam vele. Az első eset a saját hülyeségem, addig halogattam a kuplung cserét, amíg szervizelésre megbeszélt nap előtti napon beesett középső pedál... A második estben az egy hónapos akksi gondolta úgy, hogy közelebbi kapcsolatot kell teremtenie 2 cellája között.
Nagyjából most 160000 km-nél is azt mondom, hogy nincs bajom vele, ebből 60e-et én tiportam bele. Motorikusan kiváló, ha kell megy szépen, nem vagyok egy könnyű talpú gyerek és így is megáll 7 literben. Pedig mikor hozzám került még kifejezetten a versenyzős időszakomat éltem, ennek ellenére megmaradt a ménes (110 le). A klímájához a mai napig nem kellett hozzányúlni, csak pollenszűrő szintjén. Nekem oké, akinek meg baja van vele, hogy néha költeni is kell a kocsira, az járjon biciklivel...
Hibalista
- AC pumpa - Hátsó híd - Az a bizonyos fűtés ventilátor - Bajuszkapcsoló - Vezeték megtört az ajtó (jobb 1) kábelkorbácsában
Ide hordtam szervizbe
falusi maszek, nem suszterol, érti a dolgát
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 96000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
