A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xm (1989-2000)

Xm 2,5 TurboD VSX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Utolsó Mohikán? :-)))

Szöveges ítélet

Szeretem. Kényelmes, gyors és takarékos!
Meg kellett szokni, de a jót könny? megszokni! :-)
Sajnos már ennél az autónál is látszik, hogy a gyárak szándékosan úgy tervezik az autókat, hogy az eladás után is folyamatosan "termeljék" a hasznot.
Nemrég beindítás után leállt. Próbáltam újraindítani, nem sok sikerrel. A szerel? megállapította, hogy az adagoló hibás. Ki kellett venni. Mivel nem tudtam mikor volt vezérm?szíj cserélve, így azt mondtam, hogy egyúttal azt is cseréljék ki. Az adagolóban "csak" tömítéseket kellett cserélni, relatíve olcsón megúsztam. Viszont a vezérm?szíjjal együtt az összes görg?t, feszít?t és a másik szíjat is ki kellett cserélni! Mondjuk az egészet megúsztam 128-ból, ami akár jóval több is lehetett volna!
Volt olyan is, hogy egy balatoni nyaralásról hazafelé a nagy melegben teljes gázzal ment a f?tésem! :-))) Mint kiderült, a kondenzvíz kifolyója eldugult és a benn felgyülemlett víz meghülyítette a vezérl? elektronikát! Mikor rájöttem, egy jó fél liter vizet eresztettem ki!
Infrás a központi zár vezérl?m. Kicsit nyögvenyel?s volt, viszont az adagoló-vezérm? javítás óta egyáltalán nem m?ködik.
A szöveges kijelz?t sikeresen megjavítottam! :-)))
Az els? fékeket átalakítottam kicsit, mert az újabb kialakítás kissé selejtesre sikeredett! Bár biztosan olcsóbb lett, mint az els? verzió!
Azt is tudomásul kell venni ennél az autónál, hogy a hidraulikát (is) karban kell tartani. Csak ekkor biztosítható hosszú távon a zökken?mentes üzem.

Hibalista

- Adagoló - eleresztette a gázolajat
- H?t? - kilukadt, anyagár ~ 40000 Ft
- Szöveges kijelz?
- Kondenzvíz kifolyó bedugult
-

Ide hordtam szervizbe

Egy haverom gyerekkori barátja.
Lényegét tekintve tökéletesen dolgozott. Az apróságokra viszont nem figyelt eléggé.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 188000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 504 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xm 1989

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)