Nagy autó, nagy költség.
Szöveges ítélet
Az autó nagyon de nagyon kényelmes, az egyik legjobb a világon. A rugózási rendszert kb 120k km-ként nagyjából fel kell újítani, ezért nagyon drága mulatság mindennapi használatra. Hétvégi luxusautónak, vagy hosszú utakra viszont a legjobb. A 2.1td motor a hengerenkénti 3 szeleppel kiváló konstrukció. Nagyon strapabíró, megbízható, keveset fogyaszt. Nekem a 100k km alatt a motort nem kellett javíttatni, soha nem romlott el.
Hibalista
- Kuplung csere, termosztát csere, komplett hidropneumatika felújítás (1 milla) ez még ´97-ben, els? lámpák cseréje.
Ide hordtam szervizbe
Már megszünt
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 98000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | BMW 520i |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
