Megvenni csak akkor, ha sok a pénzed, időd, türelmed!
Szöveges ítélet
Nagyon kényelmes, viszonylag jól megy (170 lóerő nem kevés, az autó nehéz), LHM rengeteg fogyott, az autó ha lefekszik (hidraulika hiba miatt, ami gyakori) még a gyári lapos emelő sem fér alá!
A legszebb emlékem amikor egy Citroen rajongó megvásárólta a már 3 darabos XM "gyüjteményébe"
Hibalista
- Minden ami elektromos (központizár, villamosszék, ablakemelő, üzemanyag ellátó berendezés, önindító, stb)
- Futómű (hidraulika)
- Az autó elektrónikája bonyolúlt, olyan hibákat produkállt, hogy a márkaszervízben néztek mint a sűlthal!!!
- Az űrsikló egy faék a 3,0V6 XM-hez képest!!!
- A 2,1td állítólag "jó" de a futómű megegyezik, mint írtam ha lefekszik nincs emelő, autómentő ami felveszi a hátára!
- Vontatás kizárt, ha nem jár a motor nincs szervó, rugózás, fék.
Ide hordtam szervizbe
Saját szervíz
Magam javítottam (nagyon-nagyon sokat)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Golf TDI | Következő autója? | GOLF TDI |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
