Megfizethető luxus
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem most is - mert még megvan. Korához és futott kilómétereihez képest nagyon jó állapotban van, látszik, hogy hozzáértő szervízekben gondozták. Egy Citroennél ez a kulcs - jó szervízt kell találni. Én mindössze 2-ről tudok Magyarországon.
A kényelemre nem lehet panasz: bőrűlés elektromos mozgatással és űlésfűtéssel. Még a középső könyöklő magassága is elektromosan állítható. Digitális klíma, hidraktív futómű sport fokozattal. A felszereltsége mind a mai napig megállja a helyét, az egyetlen ami hiányzik belőle a légzsák.
Egy biztos: nem városi autó. Az automata váltó és nagy kaszni miatt nem lehet vele kilőni a jelzőlámpáknál - de nem is arra való az autó. És parkolni sem egyszerű a 4.71m hossz miatt. Viszont hosszú utakra verhetetlen a kényelme.
A fogyasztása a 3 literes motorhoz képest nem nagyon vészes: vegyesben 12l körül fogyaszt, de városon kívül 90-100-al utazva vagy autópályán 130-140-el menve megúszható 8l alatt is.
Az említett két hibán kívül csak a kötelező szervízre és a kopó alkatrészekre kellett költenem, így a fenntartása semmivel sem rosszabb mint egy átlagos autónak.
Hibalista
- Hidraulika főnyomócső - korral jár
- Aksi + generátor - az én trehányságom, a szervíz fél évvel előtte figyelmeztetett, hogy az aksit cserélni kellene
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor - Szentmihályi út
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 280000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | BX 14 TGE | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
