A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xm (1989-2000)

Xm 2,1 TD 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

Aranybogár

Szöveges ítélet

140E forintért jutottam hozzá, kissé leharcolt állapotban, alapos takarítás, lakatolás következett.
A hidro rendszer, amitől mindenki óvott mint a tűztől, szépen teszi a dolgát. Szivárgások itt-ott mindig vannak, ha kicserélek egy csövet, megjelenik máshol, de emiatt még sose hagyott ott, és soha nem pihent műhelyben napokat. Egy visszafolyó cső elszakadt régebben, elment az LHM, de 20-30 km-ről hazahozott így is, mint kiderült 1 perc alatt meg tudtam volna oldani helyszínen is. 2x már vizsgázott, a hidrós teszteket gond nélkül viszi, fékszelep csere óta úgy fékez, mint egy tank, és nincs sziszegés. A kormány munkahenger csere óta a szervó hibátlan.
A klímája nem gyári, de szakszerviz építette, töltés óta tökéletes.
A kis műanyag apróságokat folyamatosan vadászom neten, egyszer kész lesz:)
A motorról nem tudok mit mondani, mintha egy teherautó hangú óramű lenne a kocsi orrában (kopp-kopp). Olcsóbb olajat nem szereti, olyankor a hidrotőkék énekelnek, mint 12 pici angyal. 1,4 tonna önsúlyt nem egyszerű vinni, nem egy sportkocsi, de a 110 lóerő ügyesen húz, komótos 100-110es tempót szereti, 120nál már olyan hangja van mint egy Ju-88-asnak. Ésszel vezetve 6-6,5 litert kér, nem egy városi ugri-bugri autó, főleg mert induláskor meg kell várni hogy felemelkedjen. Hosszan izzítva egy forgatás sem kell neki az induláshoz, félelmetes. Heti átlag 700Km-t megy, nem panaszkodik. Miskolc-Bécs távot megtette, csak dízelt kért hozzá.
Az utasoknak nagyon tetszik a helykínálat, az ülések kényelmesek, balelöl már valakinek sikerült kiszakítani a huzatot az oldaltámaszon (taps). Elektromos dolgok: első ülések (döntés, előre hátra, magasság), fűthető elektromos tükrök, elektromos tetőablak, elöl-hátul elektromos ablak. Mi működik ebből? Minden.
A neten gyk minden beszerezhető, főleg idő kellene hogy teljesen összeálljon.

Hibalista

- Kormánymű munkahenger (szivárgás), fémgumi hidro-cső JE kerék (szivárgás), kopóalkatrészek, sebességmérő spirál szakadás, karosszérialakatolás körbe, lámpák érintkezési hibásak voltak itt-ott, klímatöltés. Fékszelep csere.

Ide hordtam szervizbe

Apa. :)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1991
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 246000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? C6 haha
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xm 1989

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)