A második nőm!
Szöveges ítélet
IMÁDOM!!!
Elötte 3 évig használtam egy ugyan ilyen 2.1 Td-t csak sajna azzal átvertek elég csúnyán. Motor ,kaszni kuka lett.
2006.márciusában megvettem második Xm-em. 2.1 TD autómataváltó.A kocsi motorja teljesen gyári még a bandázsok is a kábeleken.Olajcsepp,olajfolt sem volt és azóta sincs rajta. Vétel után a váltó hosszabb használat után melegedni kezdett és leállt. Ekkor váltóoljacsere következett és pár napra rá váltó megállt.
Tréler-hazahozatal. Váltó,motor ki. 100000Ft és meg is lett javítva. Kiderül hogy a váltó csak akkor romlik el ha valaki nem cseréli benne az olajat 20-30ezek kilométerenként. Azóta a kocsiban 10ezek km-ként váltó és motor olaj csere van és 60000 km gond nélkül megvolt már. Bejártuk vele nyáron fél európát különböző citroen talikon kb 10000km probléma nélkül.
A futóműben ki lett cserélve az összes szilent, gömbcsukló kb 50.000 Ft. mert zavaróan kopogott. Most a hidrotőke lesz az aktuális mert olajcsere után kicsit kopognak, de igazából ez is cska engem zavar. Próbálom tökéletesre csinálni:)
A kocsi akkor is örökre megmarad feltéve, ha valami béna golfos vagy passatos bele nem száll.
Imádnak vele próbálkozni:) csak azt nem tudják hogy már nem 110 LE:)
Elektronikáról annyit hogy ami elromlik benne az mind BOSCH gyártmány! De ennél a kocsinál ez még elmaradt.
A rugózásról és kanyarokról még annyit ,hogy nagyon kellemes amikor meglepődnek a kanyarban a német arcok a super verdájukban a mögéjük érkező ÉK alakú valamitől ami a külső sávban nagyobb iven nagyobb sebességgel elszáll mellettük és próbálnak gyosítani de sajna elszállnak(volt ár példa)
Egyet megtanultam az Xm-el kapcsolatban. Super autó de a magyarok kezében szarrá válik. Láttam olyan melósokat akik egy utánfutót akartak rárakni és hárman ugráltak a hátulján hogy rá tudják akasztani ahelyett hogy leengedték volna.
Ez a kép mindent elárul arról hogy sokan miért szídják. Nem értenek hozzá.!!
Az auto 2006 őszétől teljesen átépült. Jelenleg gittes formában látható, félkészen. Egyedileg saját kezüleg bőrözve az összen műanyag elem a többi titok:) 2008-ra készen lesz ha találok olyan fényezőt aki nem akar átverni, de lehet hogy azt is megtanulom.
Összegezve: IMÁDOM soha nem adom el és jól esik még az is amikor megkérdezik ,,hogy ez milyen márkájú autó BMW?´´
Vagy hogy azt mondja a magyar tuningzseni hogy,,ez egy 1.8-as benzines látod kisfiam´´
Hibalista
- autómataváltó javítás 100000FT. ,fűtőradiátor csere 3-4000 ft.,vízhütő kilyukadt 20000, első-hátsó fékpofa, futómű szilentek cseréje 50000Ft., gömbtöltés.
- Az autó teljesen átépül tehát már nem számolom:), de minek is kéne.
Ide hordtam szervizbe
Balázs Garázs ÉRD
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 196000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | GSA,Xm | Következő autója? | citroen XM,C6,DS,2CV,CX,Traction |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
