5 ev egyutt-2,1 td 110 LE
Szöveges ítélet
Bocs,de nincs eekezet a geepemen!Szoval ez az"Utolso igazi Citroen"cimu irasom folytatasa.Azota eltelt tobb mint 4 ev...joban rosszban kitartott mellettem.Nem volt kenyeztetve,munkatars volt.Ez a 2,1 TD motor hihetetlen idotallo.Most,360 000-km=nel meg mindig nincs olajfogyasztasa.
Meg mindig tetszik a formaja,jo erzes fog el,ha ranezek.Nagyauto letere nagyon takarekos,90-nel 5,7 vegyesben 6,5 liter.
Ami szamomra meglepetes:a joslatok ellenere nem sok hiba volt vele,joval egyszerubb elozo autoimmal tobb gond volt.SOHA nem hagyott az ut szelen,mindig tette a dolgat,csak kopo alkatreszek fogytak,az meg nem volt draga.A laikusok altal"rettegett" hidraulika ezerevesen is helytall,a sok km csak abban latszik,hogy mar lassabban emel fel,de soha olyan gond nem volt,hogy leterdelt volna utkozben.
Aki ilyet venne,majdnem ingyen kap egy alomkenyelmes luxusautot,de csak muszaki venaju ember vegye,erdemes felvenni a kapcsolatot a nagyon jol mukodo XM forummal,zsenialis,hozzaerto markatarsak vannak itt,akik sok folosleges kiadastol menthetik meg a kezdo XM-es kollegat...mar rogton a vasarlas elott kerjen tanacsot!
Legkozelebbi autom csak dizel,es mint ilyen csakis francia,es valoszinuleg Citroen lesz.
.
Hibalista
- Hidrotoke,termosztat,kuplung,goembtoeltees,sok stabpaalca.
Ide hordtam szervizbe
XM markatars
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 240 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 120 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | BX TRD 1,9 | Következő autója? | Grand Picasso,C5 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
