Xantia V6 - Alszent joszag
Szöveges ítélet
Az auto szep, latszatra nagyon egyben van. Nem csorog, nem zorog, ami egy 7 eves autonal nem rossz. Kenyelem szempontjabol azt hinne az ember, nincs vele problema. Az elso 100 km meg tokeletes a borfotelekkel es konyoklovel, utana mar elkezd mocorogni az ember, majd kb 300 km utan olyan szintu hat es derekfajas jon ram benne, hogy azt senkinek nem kivanom.
Menetteljesitmenyekkel nincs semmi problema, a gyari 192 loero, a 3000-es motor es a 6 henger igazan jol repiti az autot, ami nem hivalkodo. Mindossze esetleg a hatso legterelo es a V6 felirat, valamint a dupla kipufogoveg az, ami elarul valamit az auto menetteljesitmenyerol. Hosszu utakra, folyamatos gyorsan haladasra tokeletes (a derekfajast leszamitva) joszag. Alapesetben gazdasagossagi okokbol az autoban 4 henger megy folyamatosan, 4000-es fordulat folott meg valami felelmeteset lok rajta a bekapcsolodo masik ket henger. Igaz emiatt egy kicsit lomhan indul meg, de az utana kovetkezo elmeny karpotol ezert :) Igaz megallni mar kicsit problemasabb feladat, mert szeritem a fekek nemileg alulmeretezettek a menetteljesitmenyekhez kepest.
Havon egyszeruen felelmetes vele kozlekedni. Nagyon alulkormanyzott, alig lehet vele befordulni barhova es meg a kezifekkel sem lehet kisebb hibakat korrigalni, ettol teljesen rosszul vagyok. Szamomra felfoghatatlan, hogy miert az elso kerekeket kell fekeznie a kezifeknek...
A lenyeg az, hogy a nagy motor ellenere viszonylag jo fogyasztast lehet vele produkalni, varoson kivuli hasznalatban 10 liter korul fogyaszt, de varosban behozza, amit ott nyer vele az ember. Francia auto reven tobbet vartam kenyelemben ettol az autotol, de ettol meg szeretjuk, mert mindig elvisz oda, ahova szeretnem.
Hibalista
- hat.. nezzuk.. szeritem nem fogok hamar a vegere jutni es a felere mar nem is emlekszem
-
- Az auto folyamatosan pattog jelen pillanatban, ugyhogy a gazbombak csereje utan meg ki kell cserelni a szintszabalyzot is, kb egy percet kell jaratni allo helyzetben, hogy be tudja magat szintezni.. ez a gazrugos dolog eleg hulyeseg.. szerintem
-
- Jo kis hidraulika olaj csove valahol elszakadt es elfoly belole az osszes hidraulika olaj az autopalyan, ami azert volt vicces, mert a futomu bekemenyedett, elment a fek es a kormanyszervo es a legkozelebbi szervizig kb 120 km volt hatra, alkatresz nem volt hozza markaszervizben, ugyhogy ossze kellett barkacsolni a torott csovet.
-
- Hutot kellett cserelni rajta teljes egeszeben
-
- Hamar elfogy rajta a fek tarcsastol-betetestol
-
- Beazott a motorblokk minden motormosas es eso nelkul, igy az auto mindig megtorpant es szinte lehetetlen volt vele kozlekedni
-
- Az egesz kipufogo rendszert cserelni kellett, mivel teljesen szetrohadt
-
- Kiment egy biztositek, ami megakadalyozta az akksi tolteset, 20000ert mar kaptam is bele uj akkumulatort
-
- Bal elso fenyszorot kellett cserelni egy szerencsetlen elutott facan miatt.. kb egy oram es tobb millio lehorzsolt borsejtem banta
-
Ide hordtam szervizbe
Az elso utbaeso gyorsszerviz
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
A sarkon a szerelobacsi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 76000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Omega MV6 Caravan | Következő autója? | mindegy, csak ne legyen francia |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
