A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xantia (1993-2001)

Xantia 2.0i VSX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szépségem

Szöveges ítélet

Óriási kényelem, hatalmas beltér, min?ségi anyagok, a németek is tanulhatnának bel?le! Megbízható motor, kis fogyasztással megyek vígan 130-al, ráadásul légkondival városban sem szívja ki a város összes kútját. Mese, hogy a hidraulikával sok gond lenne, ha rendben tarják, olcsóbb, mint a hagyományos autó lengéscsillapítójának cseréje. Pl: a gömböket akor kell megtölteni, ha az autó kezd Golfos lenni. Egy gömb töltése 1500-2000 Ft, szervize válogatja. Általában 3-5 év után kell tölteni. Ha ezek után végzünk egy kis fejszámolást akkor a költség 10000-14000 Ft-ig terjed attól függ?en, hogy hány gömb van benn. Ez az ár még mindig alatta marad egy darab átlagos lengéscsillapító árának. Folyamatos karbantartás mellet 15 évig nem kell gömböt cserélni. Egy gömb ára is kb fele a lengéscsillapítónak. Arról nem is beszélek, hogy milyen kényelmet és úttartást ad a rendszer, azt próbálja ki mindenki sk. és csodálkozzon. A régi Citroenek hibája, hogy a gyors apró rugozásokat viszont feler?sítik, ezek jobban érezhet?k, mint egy sima autóban. Ezt a hibát a C5-t?l orvosolták.
A motor megbízható, er?s 4 emberrel is magabiztosan húz, ha kell.
Gyengéje az autónak az elektronika, de ez sem azt jelenti, hogy automatikusan tönkre megy minden, amit beleépítettek. Megjegyzem, hogy amit eddig cserélni kellett az nagyrészt a német ipar remeke.
A karosszéria id?tálló, egy darab rohadás sincs rajta
Miel?tt bárki Citroent venne ajánlom, hogy vigye el egy olyan szerel?höz aki ismeri a márkát. Sokat lehet spórolni, ha egy átfogó vizsgálatot végeznek rajta, legtöbbet akkor lehet, ha kiderül, hogy egy rom és nem vesszük meg. Sajnos az országban nagyon sok leélt, külföldr?l behozott Citroen van, már csak azért is, mert olcsó, kedvelt márka mindenhol. Viszont ha egy jó állapotú, karbantartott járgányt találunk, azt nyugodt szívvel megvehetjük.
Szubjektív véleményem, hogy az autó remek konstrukció, képes volt arra, hogy a Bx sikerét továbbvigye. Csak ajánlani tudom.

Hibalista

- kuplungcsere 54000+25000 munka
- gömbtöltés 1500-2000/db
- f?tengelyszimmering, féltengelyszimmering
- sebességvisszajelz? elektronika 38000

Ide hordtam szervizbe

Varga Ferenc Gy?r, Bácsai út Citroen-Peugeot specialista nem márkaszervíz áron

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Porta Hungarica Mosonmagyaróvár Pozsonyi út, korrektek, csak azt cserélik ki, amit kell, márkaszervízhez képest nem drága, Gy?rb?l inább oda viszem, ha olyan baja van, amit csak márkaszerviz tud orvosolni. Ezzel azt hiszem min?sítettem a gy?rieket is.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 138000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Bx Következő autója? Citroen
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xantia 1993

További ítéletek (97 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)