A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xantia (1993-2001)

Xantia 2.0 Turbo CT Activa Exclusive Kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Száguldó zöld citrom

Szöveges ítélet

Eloszor is ott kezdenem hogy Angliaban elek es ezert az autom egy jobb kormanyos modell.Eloszor dizelt kerestem de nem igazan talaltam es akkor meglattam.Nem gondolkoztam sokaig es meg vettem.Maig nem bantam meg.Soha nem romlott el sehol nem hagyott ott.Pedig voltak szep kirandulasaink.Ketszer volt magyarorszagon angliabol(oda vissza tobb mint 4000kilometer).Minden gond nelkul tette meg az utat 160-200km/oras utazosebessegel 200-400kilonyi sulyal.atlagban 10literes fogyasztassal.Hihetetlenul kenyelmes.Koszonhetoen az uleseknek is(amit minden iranyba lehet allitani,fekete bor,ulesfutessel elektromos allitassal).2000kilometer az autoban fel se tunt mikozben sok mas autobol 100-200kilometer utan vegtag es hat fajdalmakkal szaltam ki.Kulonosen a baratnom aki hatfajdalmakkal kuszkodik ertekelte a 6 iranyba alithato gerinctamaszt.Ideallis utitars hosszu utakra egyedul ket fontos dolog hianyzik belole(annak ellenere hogy ez egy exclusive felszereltseg ami a csucsot jelenti automata klima minden elektromos ablakok mind a negy automata,elektromos tukrok es tetoablak.Negy legzsak gyari cd lejatszo hat lemezes cd tarral.Kapcsolhato sport futomo ami nem engedi az autot megdolni kanyarokban.)a tempomat es a pohartarto.Sokan panaszkodnak hogy a francia autok nem megbizhatoak hat nem tudom nekem semmi ilyen problemam nem volt.Az eloirt karbantartast becsuletesen elvegeztettem a leheto legjobb minosegu termekkel.Szerintem ezt az auto is meghalalta.Soha nem hajszoltam hideg motorral soha nem allitottam le hirtelen nagy sebessegu autozas utan.Kozel 200ezer kilometerrel a motorban semmi baj se a motorral se a turboval.A fogyasztast sokan soknak tartjak egy 150loeros benzines 2.0literes motortol szerintem nem sok a 10liter foleg ha 160-200km/oraval kozlekedek.Autopalyan 130-al kozlekedve kijovok 7-8literrel.Belul eleg nagy mivel kombi eleg jol is lehet pakolni.Egy egesz koltozes kivitelezheto vele.Mivel citroen es legrugozassal van felszerelve meg 400-500kiloval is kenyelmesen suhan minden megeroltetes nelkul.Mivel kozeledem a 200000kilometerhez gondolkodom egy uj auto vasarlasan.De azt tudom hogy nehez lesz olyan autot talalnom amivel ennyire meg leszek elegedve.
Robie

2007-11-24

Szerencsere meg mindig nem adtam el az autot.Meg mindig semmi komoly baja nincs igy 190ezer kilometernel a muszaki vizsgat egy filler raforditasa nelkul tette le.Egy dolog kiderult a stabilizator ingak azok nem a leghosszab elettartalmuak.Sokat rosz uton(ami sajnos angliaban is van eleg)kozlekedve evente cserere szorulnak.Szerencsere mindket oldal csereje meguszhato olyan 60-80fontbol(kb.25-30ezer forint).A motortarto bakok kezdenek eloregedni ami igy 8ev es 200ezer kilometernel ertheto.Az osszes csereje egyutt(6vagy7 db) sem egy nagy ervagas 220fontert(kb.75-80ezer forint) csinalja a szerviz.Ezeken kivul semmi nem romlott el.Gyors,megbizhato es kenyelmes tars meg mindig.Mostanaban a sebessegbol is visszavettem(atlag 120-140km/h)igy a fogyasztas is lement olyan 8-9literre.

2009-01-21

Meg mindig megvan az auto.De hogy ne csak jokat irjak rola aljon itt par rosz tulajdonsaga(csak hogy legyen minek orulni a francia autokat utaloknak).Az elso ulesek tokeletesen testreszabhatoak de csak ha az ember nem tul magas vagy nincsenek hosszu labai.Ugyanis az ulolap az elegge rovidre sikerult.Erdekelne hogy az ajtokra miert nem jutott borboritas mikor az XM-ben jutott?Bar helyette kaptunk szep plusst amit lehet hogy sokan ertekelnek.Hiaba van sprotfutomu szintszabalyozas azert a gyors kanyarokban fellepo keresztbordakkal az auto hatulja nem igazan tud mit kezdeni hajlamos az elpattogasra.Bar ki az aki egy csaladi kombival akar gyorsan kanyarodni..Osszesegeben egy megbizhato,nagy,kenyelmes es szeretheto utazoauto.

Hibalista

- Mikor vettem rogton lengokar es stabilizator inga csere tortent.De ezeket el engedtek az eladasi arbol.(210font javitasi koltseg.kb.80000ft.)
- Generator szij 160ezer km-nel megerett a cserere.(10font.kb.4000ft)
- Stabilizator inga a masik oldalon is.(35font munkadijjal.kb.12000ft.)
- Benzinszuro (25font.kb.9000ft)
- Kipufogo hatso resze 150000km-nel cserere erett 80font kb.32000ft.
-

Ide hordtam szervizbe

Mindig mashoz
Jelenleg Thatcham MOT centre:Nagyon jol,megbizhatoan es gyorsan dolgoznak.Soha nem vernek at.Nem a legolcsobb de az elobb elmondottak minden penzt megernek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? BX Következő autója? meg nem tudom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xantia 1993

További ítéletek (97 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)