A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xantia (1993-2001)

Xantia 3.0 v6 198hp 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Papitól egy v6

Szöveges ítélet

Egy igazi tip-top batár. Elegáns, szép, imádnivalóan lehet vezetni, meg lehet pakolni mint egy tevét-de közel sem bírja addig mint egy teve. Viszont azt sem lehet mondani, hogy sokat fogyaszt mivel van benne egy olyan elektronika ami 4000-res fordulat alatt "félárbócon" működteti az autót, s így annyit fogyaszt mint egy kétliteres. Városban 13 körül fogyaszt országúton pedig elég neki 8 liter, persze ha úgy vezetünk mintha hímestojás lenne a pedál alatt.... Tele van dugdosva minden féle elektronikus kütyüvel aminek a feléről se tudom hogy mire való. Amit imádok az az aktív futómű, aminek segítségével kb ugyan úgy lehet gyorsulni kanyarban mintha az ember egyenesen menne. Autópályán 200nál is feszesen tart a futómű, a vége 240 és 7 másodperc alatt van százon. Ami kuriózum az autóban hogy manuális váltóval szerelték ezt a V6os Frencspovert, ami olyan mint a fehér holló. Belül fekete, elektromos bőrülések vannak benne (nagyon szexis) és természetesen a gyönyörű műanyag faberakás amitől mindíg elfog a hányinger.. A hátsó helykinálat pofátlanul nagy és a csomagtartó is meglehetősen tágas. Nem értem hogy hogy csinálják, de nem is akarom tudni. Örülök neki és kész!! Kívülről is nagyon szép, metálpiros fényezés, szép kerekek, szárny.

Ami rossz benne: Drága szervizelés, Drága alkatrészek.

Megbízható élményautó!! Bátran ajánlom mindenkinek aki nem akar egy lepra kis kávédarálóval mászkálni vagy nem kedveli a kerregő traktorokat. Ez egy stílusos egyedi autó és a stílust márpedig én megkövetelem!

Hibalista

- vezérmű szíj csere + 2 görgő
- 2 féktárcsa + fékbetét össz: 150.000 Ft
- Olajcsere : 40.000 Ft
-
- Elrepedt hidraulikaolaj vezeték: 2000 Ft viszont a nyaralás közepén történt és mire szervizbe jutottam elfojattam jó 20liter hidraulika olajat...
- Kipufogó rendszer csere 110.000 Ft

Ide hordtam szervizbe

1025 Kapy utcai Citroen, Renault, Peugeot szerviz.
Jó arcok, rendesek, gyorsak

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 95000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Xantia td Következő autója? Görkori
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xantia 1993

További ítéletek (97 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)