A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xantia (1993-2001)

Xantia 2.0 16V SX comfort Break 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olcsó családi luxus a múlt ezredből

Szöveges ítélet

Olcsó mert: egymillió forintért vettem, 3 év alatt nem költöttem rá százötvenezret (ebben a kötelező szerviz, műszaki vizsga és a törlesztőrészlet is benne van :)). Az autó "németes" (design, technika) 10 éves koráig semmi negatív, most néhány műagyag kárpitelem kezd fáradni, és a fűtőmotor kinyúlt (a klímát szinte télen nyáron járatom). Műszakilag még teljesen hibátlan. A fogyasztás még dugóban klímával sem megy 10l fölé. A kényelem viszont Franciás: esőérzékelő hibátlan, kormányról vezérelhető hifi is hamar megszokható. Csomagtér hatalmas, jól pakolható. Ülések elöl lehetnének jobbak, pl. hiányzik a BX-ben megszokott tekerő amivel az ülőfelület és háttámla szöge egyben állítható (hosszú lábúaknak)). Hátul két gyerekülés és egy anyuka elfér.Vezetni nagyon jó; úttartás, gyorsulás, menetstabilitás. A sokak által rettegett "HIDRÓ-s rugózás" szuper és ha valaki utána számol nem is drágább mint a hagyományos, ugyan a gömbökre két hetet kellett várni, viszont az autó addig is használható volt. Szóval mi nagyon szeretjük. Ha eladjuk az az alig két csillagos törésteszt, két kisgyerek a hátsóülésen, és a budapesti közlekedési morál (agresszív "mazsolák" + "vérprofik"), együttállásából adódhat. Inkább autóra költök mint paraszolvenciára.

Hibalista

- Fűtőmotor; generál 180000km után, (16000Ft). Eredeti gömbök cseréje 160000 kilóméternél a 4db 44000Ft. "Sivatagi" termosztát cseréje "északira" 3600Ft. Előbb-utóbb kuplung, és fékbetétek következnek.

Ide hordtam szervizbe

Alkatrész utánpótlás volt nehézkes.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 136000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Tempra Következő autója? C5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xantia 1993

További ítéletek (97 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)