Olcsó családi luxus a múlt ezredből
Szöveges ítélet
Olcsó mert: egymillió forintért vettem, 3 év alatt nem költöttem rá százötvenezret (ebben a kötelező szerviz, műszaki vizsga és a törlesztőrészlet is benne van :)). Az autó "németes" (design, technika) 10 éves koráig semmi negatív, most néhány műagyag kárpitelem kezd fáradni, és a fűtőmotor kinyúlt (a klímát szinte télen nyáron járatom). Műszakilag még teljesen hibátlan. A fogyasztás még dugóban klímával sem megy 10l fölé. A kényelem viszont Franciás: esőérzékelő hibátlan, kormányról vezérelhető hifi is hamar megszokható. Csomagtér hatalmas, jól pakolható. Ülések elöl lehetnének jobbak, pl. hiányzik a BX-ben megszokott tekerő amivel az ülőfelület és háttámla szöge egyben állítható (hosszú lábúaknak)). Hátul két gyerekülés és egy anyuka elfér.Vezetni nagyon jó; úttartás, gyorsulás, menetstabilitás. A sokak által rettegett "HIDRÓ-s rugózás" szuper és ha valaki utána számol nem is drágább mint a hagyományos, ugyan a gömbökre két hetet kellett várni, viszont az autó addig is használható volt. Szóval mi nagyon szeretjük. Ha eladjuk az az alig két csillagos törésteszt, két kisgyerek a hátsóülésen, és a budapesti közlekedési morál (agresszív "mazsolák" + "vérprofik"), együttállásából adódhat. Inkább autóra költök mint paraszolvenciára.
Hibalista
- Fűtőmotor; generál 180000km után, (16000Ft). Eredeti gömbök cseréje 160000 kilóméternél a 4db 44000Ft. "Sivatagi" termosztát cseréje "északira" 3600Ft. Előbb-utóbb kuplung, és fékbetétek következnek.
Ide hordtam szervizbe
Alkatrész utánpótlás volt nehézkes.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 136000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Tempra | Következő autója? | C5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
