A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xantia (1993-2001)

Xantia 1,9 TD X 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes és kedves nagy francia...

Szöveges ítélet

Eletem 2. autoja. Nem ultem meg ennel kenyelmesebb futasu autoban. Nem csak dicserni akarom, de tenyleg minden uthibat kisimit, mar ami meg nem tartozik a krater kategoriaba. A futomu elonye meg az is, hogy terheles eseten (pl.: 5 szemely+csomagok) is alapmagassagba allitja magat, igy nincs motorcsonak kinezete es a komfort is megmarad.
Nem egy sport auto, de hat diesel ugye. A mereteihez kepest nagyon jo a fogyasztasa. Atlagban 6,5liter, ami joreszt varosi forgalom illetve kb. 40% autopalya 130-140-es tempoval. Ez a klimaval egy kicsit novekszik, de max 7literbol elmegy. Klima mellett lomhabba valik. Apro zavaro hibak rendszerint elojonnek, de egyik sem kenyszeriti megallasra. Ilyen volt pl. a ventillator hoerzekelojenek meghibasodasa, ami azzal jart, hogy vagy nem hutott es melegedett a viz, vagy nem kapcsolt ki es minden megallasnal le kellett huzni az akku sarut, mert lemeritette volna az akksit. Hosszabb utra is batran elindulok vele. 300km-t is ki lehet birni megallas nelkul, mert az ulesek is megfeleloek. Nagyon jo a gyari hangszorokeszlet is benne, bar egy melynyomoval megtoldottam a biztonsag kedveert. Egyetlen problemaja, ami aggaszt, hogy gyorsan vesziti az erteket. Osszessegeben a motorja strapabiro es hibatlan, az elektronika neha trefalkozik.

Hibalista

- Feszito gorgok (tobb is, 10-30e Ft)
- Ablakemelo motor (bontott, 11e Ft)
- Huto szenzor
- Hatso szintszabalyzo (uj, 65e Ft)
- Elso gombok (utangyartott, 13e Ft/par)
- Stabilizator rud tobbszor (jo utaknak hala, 2-3e Ft)
- Klima gaz elszokott 2x (10e Ft/alkalom)
- Kiveve a kulcsot a motor nem all le (10-bol 1x), ez meg majd kiforrja magat.
- Km ora neha 70-re beall, akarmennyivel megyek, de ha rautok a tetejere helyreall :)
- Frissitve 2008 Januar:
- Hatso gombok is cserelve lettek.
- Hutoventillator bekapcsol, ha leallitom a motort, ezt ideiglenesen biztositek kivetelevel oldottam meg.
-

Ide hordtam szervizbe

Wallis-Bp, alkatresz arak turhetok, de a munkadij...

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Bruckler-Szfvar (motorikus es egyeb problemak eseten)
France-Car Bp (hidraulikus panaszok eseten)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 147000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 82000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Uno 1.5 SX Következő autója? C5 HDI vagy Land Rover Freelander TD
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xantia 1993

További ítéletek (97 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)