Jó vele száguldozni!!!
Szöveges ítélet
El?z? autómat, hogy lecseréljem úgy gondoltam hogy egy Xantiát fogok venni, mert hallottam hogy mire képes, és formára is nagyon tetszett.
Közel fél évig kerestem, mire találtam egy olyant amilyet szerettem volna. Pesten a Dankai Autónál vettem, ahol nagyon korrektek voltak, minden javításról tájékoztattak. Ezek végül is kés?bb kiderült mind igazak voltak. Els? szerviz látogatásom a vezérm? szíj cserével kezd?dött, amit a saját megnyugtatásomra akartam kicseréltetni. Meglepve tapasztaltam, hogy a szíj csak 2500 Ft volt, aminél többre számítottam. A vásárláskor nagylelk?en felajánlották hogy ki is cserélik a szíjat, és én éltem a lehet?séggel, de amikor fizetni kellett akkor jött a pofára esés, ugyanis 9000 Ft-ot elkérek, de csak azért mint utóbb kiderült a szerel?nek ez volt az els? ilyen típusú autója, és nem tudta hogy kell cserélni. /Bodó Fékcenter Szekszárd/ Ajánlották a Márkaszervizt, hát elmentem, és rájöttem hogy azt sem tudják mi az hogy Citroen. /Citroen Szekszárd./ Kés?bb aztán találtam egy szuper jó szerel?t, aki vágja a Citroeneket. Átnézettem vele az autót, és persze a gömböket kellett tölteni, amin nem csodálkoztam. A 10 gömb töltése 12000 Ft volt, de megérte, mert szinte mintha kicserélték volna az autót. Most kezd?dhetett a száguldás: 4-ben a 160-km/h könnyedén eléri, és 5-ben az óra szerint 220km/h sem túl nagy akadály. Igaz 180-túl már nem ugrik de még jól szedi a talpát. A sebesség csak kívülr?l t?nik nagynak, mert utazni 120-140-nel szinte észrevétlen, köszönhet? a szintszabályzásnak ami oldal irányba is szintez, és a kanyarokban nincs dülöngélés. Ha a sport rugó gombját is bekapcsoljuk, akkor szinte tapad az úthoz, ott viszont néha kényelmetlennek t?nik, /ráz, és fapadosnak /, de ett?l lesz biztonság érzet. Tapasztalataim szerint a turbó 2800-nál kezd el dolgozni, de nem kell nagyon húzatni, mert nyomatékos a motor, és nem kell még 4000-ig sem húzatni, és már válthatunk is. A fogyasztásról, hogy nekem még nem sikerült 10 l-nél többet megetetni vele, de az átlag sem sokkal kevesebb 8-9 l/100km.Azóta hogy megvettem csak 1-2 gömböt cseréltem, els? féktárcsákat, els? fékbetéteket, és a szintszabályzó rudazatnál 2 perselyt /1200 Ft/Ezeket leszámítva nekem pozitív tapasztalatain vannak, és úgy érzem nagyon jó autót vettem, igaz szeretem is pátyolgatni. Ha figyelünk a gömbökre, a hidraulika olaj szintjére, és id?ben elhárítjuk a hibákat akkor egy nagyon jó, és nagyon kényelmes autónk van. Ha gyártanák ezt a típust biztos ilyet vennék ismét.
Hibalista
- Gömbök,féktárcsa,fékbetét,szintszabályzó persely,Kipufogó dob/hátsó/
Ide hordtam szervizbe
Citroen Szekszárd /Nem értenek hozzá/
Bodó Fékcenter Szekszárd /Nem értenek hozzá/
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 77000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Tempra 1.9 Td | Következő autója? | Valószín? Citroen |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
