A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xantia (1993-2001)

Xantia 2.0HDi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ennél jobb nem kell

Szöveges ítélet

Egy tuningolt Citroën Xsarám volt a Xantia el?tt és be kell valljam, kicsit kin?ttem már a sportos, rázkódós életmódból. A megvásárlásakor szerencsém volt, mivel az el?z? tulajdonosa rendszeresen hordta szervízbe és szívén viselte az autó sorsát. Ett?l függetlenül, mivel szakmabeli vagyok, volt egy két dolog, amit az el?z? ügyfél nem vett észre és már megérett a cserére. A kilóméter számláló 120 000 felé közelített ezért ilyenkor esedékes a szokásos alkatrészeken kívül a vezérm?szíj, fékolaj cseréje amit az alkatrészek állapota igazolt is. Ezen kívül érdemes egy évben legalább egyszer a gázgömbök állapotát is ellen?rízni, miel?tt még kellemetlen meglepetés érné az embert. Azonban még ezek után is el?fordulhat az, hogy tönkremegy a gázgömb membránja, elszakad amit az autó heves visszaütésekkel jelez rossz utakon, mivel iyenkor a gáz elszökik és olaj kerül a helyére, ami nem úgy csillapít ahogy kellene. Ebben az esetben a hydraulika folyadék szintje is csökken, amit csak az autó legmagasabb állásában lehet ellen?rízni. A motortartó bakoknak is nagy szerepük van a csillapításban, ezért ezeket is érdemes megnézni, ellen?rízni a kötelez? szervízek alkalmával. Ami viszont a legfontosabb az a hydraulika csövek és tömítettségük ellenörzése, mert sajnos ez a folyadék m?ködteti a féket és a rugózást is. A motorja igényli a jó min?ség? üzemanyagot, ezért nem érdemes pancsolt gázolajjal kisérletezni. A befecskendez? szelepek ezeknél a motoroknál nagyon érzékenyek és az áruk 100 000-res nagyságrend?. Ezek betartásával az autó kiváló(hidegben is könnyen indul), megbízható(még nincs benne gagyi számítógépes okosság), nagyon kényelmes(dupla deréktámasz, szivacsos plüss ?lés), keveset fogyaszt(5,8-7 liter között), állítható hasmagasságának köszönhet?en bárhova el lehet vele jutni, légrugózásának és automata szintszabályozásának köszönhet?en bármennyit lehet bele pakolni(mindig ugyanolyan magas nem ?l le a hátulja). Egy igényes chip tuninggal tovább lehet javítani az autó rugalmasságán és fogyasztásán de a gyári állapot is nagyon jó. Mivel nagyon nagyok benne a váltó áttételek, városban 3-ban érdemes vele járni mert itt 60-nál pont 2000-et forog és innen már a turbó is javában dolgozik. 150-nél 5-ben 3000-et forog és 6,5 litert fogyaszt, kell ennél jobb? Nekem biztos nem. Ezt a kényelmet és rugózást egyik ilyen kategóriájú és árfekvés? autó sem nyújtja, kár, hogy már nem gyártják. 1000 km-t is el lehet vele autózni egy teli tankkal ha nem nyomja állandóan az ember padlóig a gázt. Ajánlom derékfájós, üzletembereknek hósszú utazásokra és pesti rossz utakra is egyaránt.

Hibalista

- jobb els? gázgömb, motortartó bakok, függ?leges stabilizátor, klímakapcsoló gomb, m?szerfal világítás

Ide hordtam szervizbe

Citroën Orbán Debrecen

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 118000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Xsara Következő autója? marad ez
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xantia 1993

További ítéletek (97 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Szelíd hegyomlás

Xantia 2.0 HDI - 2000
1999.11.30 73000   3,0

1000 km egy tank, nem lassan

Xantia 2.0 hdi - 2000
1999.11.30 80000   1,0

1380kg,109le,210vmax,<11mp 0-100km/h

Xantia 2,1 turbo d - 1996
1999.11.30 130000   2,0

1500 kg-os zöld citrom

Xantia 2.0hdi - 1999
2009.05.07 33000   -

A BX-em méltó utódja

Xantia 2.0 Turbo CT - 1996
1999.11.30 35000   4,0

A francia dízel ezüstnyíl (Ferraris megbízhatósággal)

Xantia 2.1 TurboD SX - 1998
1999.11.30 100000   2,0

A kényelem nem minden!

Xantia 1,8i - 1993
2008.12.01 0   1,7

A kényelmes szállító

Xantia 2.0i sx automata break - 1997
1999.11.30 100000   3,5

A nagy fehér

Xantia 1,9 td - 1997
2007.11.22 0   1,0

A szemét francia szépség

Xantia 1,9 turbod - 1994
1999.11.30 102000   -

Amíg megy, marad. Csereautó

Xantia 2.0 i - 1995
1999.11.30 200000   2,0

Anya-hajó-ha jó

Xantia 2.0i 16v Exclusive - 1998
1999.11.30 100000   -

Az benne a legjobb, ahogy a citrisek megnézik

Xantia 2000 16V Turbo Activa - 1995
1999.11.30 50000   4,0

Az eladhatatlan

Xantia HDI 2.0 - 2000
1999.11.30 95000   1,0

Az id?tálló szépség

Xantia 1,9 TD - 1998
1999.11.30 50000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)