A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xantia (1993-2001)

Xantia 1.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy igazi nagy kenyelmes lusta csiga

Szöveges ítélet

Elsore le kell szogezni a Citroen a vilag legjobb es legkenyelmesebb futomuveit gyartja. Es utanna tenyleg csak pont van és semmi mas. Innentol fogva semmi kulonleges, jo vagy rossz nincs benne. A mara mar igen csak elavult belso es kulso formaja miatt nem tartozik a divat darabok koze.
Rendszeresen nyitva felejtetem veletlenul, a kutya ra se nezett.
Az 1.6-os legkisebb 90LE motor egy jol bejaratott csigara emlekeztet. Bar akinek nem szempont a rugalmassag es a gyorsulas illetve gyorsasag, annak tokeletes valasztas lehet. Az auto garantalja a max. 70-es pulzust, es a hosszu eletkort.
Nalam renszeresen 5000 koruli fordulatszamon uzemelt, hogy erezzem benne elek meg, ami sajna a fogyasztasra is kello hatassal volt. Neha varosban nem tagadta meg eme kis pici motor a 13-14 literes fogyasztast sem.
Persze 90 km/h-val orszaguton soha nem kert 7 liternel tobbet.
Nekem egy igazi sikerdarabhoz volt szerencsem, a rendszeres karbantartasokat kiveve osszesen 2-szer fordultam meg szervizben vele. Mindket hibanal sajat laban gurult be.
Az onindito meghibasodasa utan a hidroaulika szivattyu modta fel a szolgalatot szep lassan.
Elektromos hibak egyszeruen nem voltak, semmi az evek alatt, ami konnyen lehetett amiatt, hogy meg az ablakemelo is manualis volt, extra meg szinte semmi nem jart hozza.
Soha nem hagyott cserben, meg amikor a torka verzett is a hidroaulika hibanal.
A katyukrol is azota tudok csak miota mas tipust vezetek, addig csak siklottam vidaman a budapesti utcakon, nem ertve a tobbieket miert szidjak allandoan az utak minoseget...
Aki szimpatizal a tipussal, annak mindenkepp CSAK nagyobb motorral ajanlom.


Hibalista

- Onindito (javitas 40e ft),
- Hidroaulika szivattyu (bontottan 90e ft),
- + kopo alkatreszek.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Kapy

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Astra Következő autója? FORD
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xantia 1993

További ítéletek (97 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)