A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xantia (1993-2001)

Xantia 1,9 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az id?tálló szépség

Szöveges ítélet

"A pénznyer? autóm" (BX) követ?je volt a sorban.
Mindjárt az elején meg szeretném említeni a pontosság kedvéért, hogy a Xantia háromféle sorozatban készült. (nem is értem, miért nincs különbontva itt, a Totalcaron:-))))
1993-1994-ig gyártották az S1-a változatot. Felismerhet? a motorháztet?re szerelt jelr?l, a hátsó harmadik féklámpa hiányáról, a pözsós kormányról.
1994-1998-ig készült az S1-b verzió. Itt már a homlokfalon van a jelvény, van beépített harmadik féklámpa, és a kormány is modernizálódott.
1998-tól gyártják napjainkig (jelenleg valahol szaud arábiában) az S2 szériát, mely hosszabb, elegánsabb az el?z?eknél, a m?szerfal is megváltozott a jobb oldalra beépített airbag miatt, széria a 15-ös felni. Ebben jelent meg az els? 2.0 HDi motor is.
Nos, nekem az S2 szériás gépsárkányra sikerült szert tennem. Mindenkinek javaslom, akinek pénze van rá, mert kiforrottabb az S1-nél.
A BX után min?ségi ugrást jelentett. Szeretem a kényelmét, a dinamizmusát, az összeszerelési min?ségét és megbízhatóságát. Tetszik, hogy végig párnázott a m?szerfal, a szomszéd ´98-as passatjának m?szerfala alul kopogós, ennek nem. (sajnos a C5 alsó része újra kopogós)
Kényelmesek a plüss fotelek, a hidróval kisimulnak az utak. A hidróról egyébként is csak szuperltívuszokban tudnék nyilatkozni, nem is értem a történeteket a meghibásodásról. Vagy csak szerencsém volt eddig?
Szóval, az autó jó választás volt, és úgy t?nik, maradok örök híve a márkának, és a hidropneumatikának.

Hibalista

- A porlasztócsúcsok ellen?rzésekor a kartellgáz elvezet? gumics? megrepedt. Javítási ár: 3 500,-
- A f?tésszell?z? kar megvilágításának kis izzója kiégett. Magam cseréltem, meglév? izzóval.
- Ezen kívül semmi. Csak motorolajat, sz?r?ket, és a szokásos kopó alkatrészeket cserélem rajta a szervizkönyv el?rása szerint.
-
-

Ide hordtam szervizbe

Citroen Largo Kft. Pécs

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Békefi Citroen-Peugeot autószervíz Pécs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? BX Következő autója? Citroen C5 (készülök venni)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xantia 1993

További ítéletek (97 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)