A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xantia (1993-2001)

Xantia 2000 16V Turbo Activa 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Az benne a legjobb, ahogy a citrisek megnézik

Szöveges ítélet

Eleve hibásan vettem, mivel egy lúzer egyetemi tanár volt hozzám képest. Els? Citroenem, lehelletem nem volt, mit kell rajta nézni. Vizslattam, mint minden más autót, úgy rendben is volt. Ez egy Activa, kellett hozzá két év, mire rájöjjek, hogy pont az nem m?ködik. Közben jártam a szervízeket, és hallgattam a szakik egetver? árait. (Megjegyzem, nem csak én nem értettem hozzá, a szervizek sem. Kivétel az utolsó, ?k tényleg spílerek.)Tönkrement a komputer activ felfüggesztést szabályzó része, az els? f?szelepben beálltak a dugattyúk, félévente szakadt át valamelyik gömb, három alkalommal folyatta el az összes hidraulika olajat egy ráfolyó töml? rossz konstrukciós kialakítása miatt. (Sajátkez?leg barkácsoltam át, ilyet ne várj egy szervízt?l.) A hátsó leng?karcsapágyak kihaltak, cserélni kellett, még szerencsére id?ben, mert képes szétrágni a csonkot is. Kilukadt a f?t?test, télen príma fagyálló ájer van az utastérben. Els? futóm? úgy kopogott, egy évig nem találták meg a hibát. Végül egyik márkatárs fia fitymált le, foghegyr?l kiköpve, a "kutyacsont" lesz az. Az volt, vettem neki kólát! Három évembe, nem kevés pénzembe és bosszúságomba került, míg megtaláltam azt a szervizet, és f?leg embert, aki gatyába tudta rázni az autót. Most, hogy rendben van csak örömöm lelem benne. Épp ideje már. Öt éve nyúzom, de még mindig megdobog a szivem, ha körbejárom. Gyári spojlerekkel, kerek lámpákkal, és az egész formájával nem is citroent mutat. A motor alapon se rossz, turbóval 150 paci, kis tuning, és veregeti a 190-et. Autózni élmény vele, kényelmes, gyors, utazni csomagok plusz négy személy, simán viszi a 180-at. Enni sem eszik többet 11 liternél. Kevesebbet se. De a legjobb az az egészben, ahogy a többiek körülállják. Nem cserélném le a mostani formákra, ilyet meg másikat még nem láttam.

Hibalista

- Komputer javítás 15e, futóm? rendbetétel, gömbök, hátsú leng?karcsapágyak 250e,

Ide hordtam szervizbe

Citroen Szakály, Citroen Agria Eger, Citroen Szekszárd, pár maszek, kiknek nevét nem tartom ildomosnak leírni, van köztük jó, és kevésbé kutyaüt?.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Citroen Tóth Székesfehérvár, Citroen klinika Baja

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Lancer 1,8D Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xantia 1993

További ítéletek (97 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)