A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xantia (1993-2001)

Xantia 2.0i sx automata break 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

A kényelmes szállító

Szöveges ítélet

Szerelem volt elsö látásra. Svájcból érkezett az autó használtan, de szinte gyári új állapotban, 76.000 km-rel. Gyönyörü sötétkék, autómata váltó, klíma, stb, minden földi jóval felszerelve. A motor 121 Le teljesítményü, meggyözöen mozgatja a majdnem 1.500 kg-s karosszériát. Mind elöl, mind hátul kényelmes hosszú távon is, igazi utazó autó. A városi dugókban araszolva, az autómata váltó lényegesen kényelmesebbé teszi a vezetést. A hidropneumatikus felfüggesztésnek köszönhetöen a fekvö rendörökön, illetve egyéb úthibákon úgy suhan át mintha ott sem lennének. Nem sportkocsi, de autópályán hosszútávon is erölködés nélkül tudja tartani a 180-as tempót (persze csak Németországban). Két költözést és számos búvártúrát túlélt, egy kisteherautónyi csomagot lehet bele pakolni. A fogyasztása átlagban 11-12 liter körül alakul, vegyes használatban (kb 2/3-a város), de országúton 9 liter körül lehet vele autózni. A javítási költségei semmivel sem magasabbak, mint bármelyik más, hasonló kategáriájú autónak, söt sok esetben olcsóbban lehet gyári alkatrészt vásárolni hozzá, mint utángyártottat. A hidropneumatikus futómütöl sokan félnek, pedig rendszeres odafigyelés karbantartás esetén semmivel sem kerül többe az üzemeltetése, mint a normál lengéscsillapító+rugó párosításnak, viszont a kényelmét csak CX tudja lepipálni. Ha ilyen autót akar venni az ember, akkor viszonylag olcsón lehet hozzájutni, de használtan eladni is nehéz, és csak áron alul lehet. A mi német fanatikus országunkban méltatlanul van kezelve ez a mindenképpen szerethetö, és kényelmes tipus.

Hibalista

- Fütés ventillátor elektronika: 20.000
- Két féltengelycsukló: felújított 9.500/db
- kormánymü szivárgás: bontott 20.000
- elsö hidraulika visszafolyó csö: 3.500 (gyári)
- hidraulika gömb csere: 12.000/db
- gömb töltés: 3.500/db

Ide hordtam szervizbe

Citroen Wallis

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Ficzere Miklós, Merkert Ferenc

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 76000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? brava Következő autója? citroen c5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xantia 1993

További ítéletek (97 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)