A francia dízel ezüstnyíl (Ferraris megbízhatósággal)
Szöveges ítélet
Hihetetlen gépezet. Nagyon erős, ez a 2,1-es TD motor úgy gyalázza a 150 lóerős újabb gépeket, hogy öröm nézni. 8-9 másodperc alatt felmegy 100-ra, 220-225km/h még megy neki. Kemény a rugózás, de én így szeretem, mert sportosan vezetem. Nagyon megbízható, az ég adta világon semmi nem hibásodott még meg rajta, pedig már 8 éves múlott. Rozsda jelei sem láthatók - igaz, hogy garázsban tartott másodautó, 5 óránál tovább sosem parkoltam vele szabad ég alatt. Nagyon szeretem, a belsőt és a motorteret is úgy gondozom, hogy bárki ránéz és mondhatja: ez még szalonautó! Mindenki elhiheti - nagyon meghálálja a gondozást! Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom, aki egy igazán sportos, mégis spórolós, szuper kinézetű Citroent szeretne venni.
Hibalista
- A gömbök töltésén és a szokásos cserélendő alkatrészeken kívül (értsd: olaj, fék, szíjak, olajszűrő, vízpumpa, égők) egyátalán semmi nem hibásodott meg rajta, pedig még baleset is volt vele 85e km-nél.
Ide hordtam szervizbe
Sosem kellett szerelőhöz vinni, a rendszeres karbantartást én végeztem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | BX, XM | Következő autója? | C4 és BMW 530d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
