A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Visa (1978-1991)

Visa 17 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vízummentes utazás

Szöveges ítélet

17 éves volt, mikor hozzám került. A motorja a jól bevált Peugeot-Citroën 1769 cm3-es diesel. Ezzel az utóbbi időig - a vízpumpa meghibásodásáig - semmi problémám nem volt: télen-nyáron indult (1-2 "elpukkant" izzítógyertya ellenére is), hamar bemelegedett, lendületesen mozgatta a kisautót. Csomagtartója nem túl nagy, de a hátsó üléseket síkba lehet hajtogatni, így már jól pakolható. Masszív karosszériája látványosan károsított egy Xantia Break-ot, a Visa hűtőjénél tovább viszont semmi komoly probléma nem merült fel.
A budapesti utak természetesen megviselték a futóműalkatrészeket - gömbfejeket, szilentblokkokat kellett cserélni.
Mostanra a karosszérián több átrozsdásodott rész jelent meg (főleg a hátsó részen).

Autópályán, hosszú távon is bírta a 130-as utazósebességet, elképzelhető, hogy akár 150-nel is képes menni.

A gyári hátsó szárny sportossá teszi a formát, az első lámpa körül pedig a műanyag burkolat bolondítja meg a megjelenést. Belül pedig az egyküllős kormány a legfőbb különlegessége.

Formáját hosszabban nézve szerethető, idővel felfedezhetünk rokon formákat a legendás Citroën kacsával (például széles sárvédőívek, hátsó ajtó kisablaka), valamint a C3 nevezhető a New Visa-nak (a bogárhátú Volkswagen - New Beetle alapján).

Hibalista

- Termosztát, kilométeróraspirál, elektromos részek, karosszéria, futóműelemek, vízpumpa

Ide hordtam szervizbe

Citroen szerelő, Pomáz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1986
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 287000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 9 GTD Következő autója? Renault Express 1.9 D
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Visa 1978

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)