Vízummentes utazás
Szöveges ítélet
17 éves volt, mikor hozzám került. A motorja a jól bevált Peugeot-Citroën 1769 cm3-es diesel. Ezzel az utóbbi időig - a vízpumpa meghibásodásáig - semmi problémám nem volt: télen-nyáron indult (1-2 "elpukkant" izzítógyertya ellenére is), hamar bemelegedett, lendületesen mozgatta a kisautót. Csomagtartója nem túl nagy, de a hátsó üléseket síkba lehet hajtogatni, így már jól pakolható. Masszív karosszériája látványosan károsított egy Xantia Break-ot, a Visa hűtőjénél tovább viszont semmi komoly probléma nem merült fel.
A budapesti utak természetesen megviselték a futóműalkatrészeket - gömbfejeket, szilentblokkokat kellett cserélni.
Mostanra a karosszérián több átrozsdásodott rész jelent meg (főleg a hátsó részen).
Autópályán, hosszú távon is bírta a 130-as utazósebességet, elképzelhető, hogy akár 150-nel is képes menni.
A gyári hátsó szárny sportossá teszi a formát, az első lámpa körül pedig a műanyag burkolat bolondítja meg a megjelenést. Belül pedig az egyküllős kormány a legfőbb különlegessége.
Formáját hosszabban nézve szerethető, idővel felfedezhetünk rokon formákat a legendás Citroën kacsával (például széles sárvédőívek, hátsó ajtó kisablaka), valamint a C3 nevezhető a New Visa-nak (a bogárhátú Volkswagen - New Beetle alapján).
Hibalista
- Termosztát, kilométeróraspirál, elektromos részek, karosszéria, futóműelemek, vízpumpa
Ide hordtam szervizbe
Citroen szerelő, Pomáz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 287000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 9 GTD | Következő autója? | Renault Express 1.9 D |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
