A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Visa (1978-1991)

Visa 14 TRS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hópehely

Szöveges ítélet

Els? autóm volt, 17,5 évesen kaptam. Alapvet?en érettségi-ajándéknak indult, de el?bb lett meg. 1989-ben egy ugyanilyan autó volt a család els? nyugati gépe, amit a dízelmánia miatt adtunk el (ezt egyébként meg is bántuk). Amikor apám emgkérdezte milyen autót szeretnék, egyb?l ezt mondtam. Vettem aznap egy Expressz-t, és láttam egy olyat, amit kerestem (fehér, megkímélt, központi zárral, elektromos ablakemel?kkel és fordulatszámmér?vel), de az autóvásárlás csak 2 hónap volt aktuális. 2 hónap múlva vettem egy újabb Expressz-t, és pont ugyanaz az autó megint bent volt. Ez jól jelezte a típus kersettségét. :)
Nem csalódtam benne, ugyanolyan volt, mint amire elékeztem, csak az enyém. Sokszor lemostam, tisztítottam, vettem bele rádiót, hanszórókat, üléshuzatot és gumisz?nyegeket.

Jó gép volt, csak sajnos pont 8 éve Húsvétkor a vizes úton a fékek féloldalasan fogtak, a kocsit az út menti fák állították meg. A karosszéria banán formájúvá vált, az lényegében totálkárossá tört (én a kulccsontotmat törtem csak el, olcsón megúsztam). Ezután a ronccsal nem tudtunk mit csinálni, bontó nem vette be, az alkatrészeke egy ideig a padláson voltak, aztán mentek a MÉH-be. Sajnáltam nagyon, mert rengeteg használható alkatrész maradt, például a komplett blokk.

Mára nagyon kevés Citroen Visa van az utakon (eleve nem volt népszer? a ´90-es évek elején, kevés jött be bel?le), de nemrég láttam egy ugyanolyan fehéret, mint amilyen az enyém is. Minden elismerésem a mai tulajoké, legalább 13-15 évesek az autók, és hallani a rozsda hangját.

Vegyetek inkább valami mást helyette!

Hibalista

- 1. automata szivatója volt, kilyukadt a membrán, amit?l hidegben nem volt alapjárata, gázt kellett nyomni. A 40 literes tank 250 km-re volt elég (a Feneketlen tónál lév? albérletb?l ezzel jártam a Közgázra, úgyhogy nem sok ideje volt bemelegedni). Egyszer 10 km-en keresztül vontattuk, amíg beindult, mert annyira megszívta megát.
- 2. rohadt mindehol: elöl, hátul, egyszer egy bukkanó után zajt hallottam, elvittem szerel?höz, aki megállapította, hogy a jobb hátsó lengéscsillapító fels? része a kiszakadt a rozsda miatt. Másszor elakdtam a sárban, hátulról megpróbáltak kirántani, de a vonószemhez rögzített kötél letépte a teljes hátsólámpasort.
- 3. a kerékcsapágyak 5-8 ekm-re voltak jók, aztán iszonyú zajosak lettek.
- 4. központi zár: néha bezárás után kattogott még vagy fél percig.
- 5. hátsó ablaktörl?: soha nem volt képes a végén vízszintesen megállni.
- 6. koccantam vele a 18-as villamossal a Vár alatt, amit?l a bal hátsó idom benyomódott, illetve öcsém a kocsijával meghúzta a jobb hátsó ajtót.
- 7. elromlott a h?gomba, ezért a Rádió bejárata el?tt kil?tte a h?t?sapkát. Kicsit anyázott a többi autós a dugó miatt. Aztán leh?lt, és a csere is csak 2000 Ft volt otthon.
- 8. kipufogó: minden részét hegeszteni kellett.
- 9. és a legjobb, majdnem elfelejtettem: a Bocskai-Bartók Béla sarkán, a bels? sávban a piros lámpánál eltörött a váltóban valami rúd, ezért akármit is csináltam, nem tudtam sebességbe tenni. Ki kellett tolnom 3 sávon át, majd megvárni apámat, aki 120km-en keresztül vontatott hazáig (helyenként 100-110-zel!). A javítás 3000 Ft volt.

Ide hordtam szervizbe

Család régi szerel?i

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 91000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? els? autó volt Következő autója? Vectra B
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Visa 1978

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)