A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Visa (1978-1991)

Visa 1.7 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bimbikék igásló

Szöveges ítélet

Kényelmi szempontból a két első ülés fejedelminek is nevezhető, de hátra csak azokat ültettem, akikkel valami bajom volt. Csomagtartó ügyileg ebben a kategóriában egészen elfogadható a gép, bár az egész autó kárpitozása kissé szerényre sikeredett. Ez abból a szempontból előnyösnek bizonyult, hogy legalább rossz úton nem volt, ami zörögjön. Négysebességes váltóval szerelve "ütöm-vágom" stílusban vezetve egészen 5,5 literig fel lehetett tornászni a fogyasztását 100 kilométeren. Menet közben az utastere rendkívül csendesnek bizonyult, csak autópálya tempónál szűrődött be egy kicsit a motorhang. Elég élénken reagált a gázpedálra, csak utánfutó vontatásakor lanyhult kissé a lendület. A vételárát megérte, mert sokat mentem vele és ugyanannyiért adtam el, amennyiért vettem.

Hibalista

- Aránylag megbízhatónak lehet mondani, mert út közben sohasem hagyott cserben.Pontosabban egyszer, de az is az én hibámból történt, ugyanis trehányságom révén eldugult a gázolaj szűrő. Ezen felül izzítógyertya gyilkosnak is nevezhetném, mert két havonta kellett őket cserélni. Az első futómű erősebb volt a benzines kivitelnél, mégis túl gyengének bizonyult ehhez a nehéz motorhoz. 240000 km után meg kellett gyűrűzni, mert megnőtt az olajfogyasztása. A kasztni érdekes módon nem rohadt, ezen jó páran elcsodálkoztunk. A lengéscsillapítókat fel kellett újítani, mert már kisebb úthullámoknál is felütött, ráadásul 80 km/h felett alig lehetett vele az úton maradni.

Ide hordtam szervizbe

Egy ismerősömmel közösen szervizeltük. Az osztályzat nem biztos, hogy fedi a valóságot, mivel egy kissé elfogult vagyok ezen a téren. Nem lenne szép dolog a volt főnökömet negatív kritikában részesíteni. Egyébként jó szerelő volt.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1985
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 120 L Következő autója? Fiat Uno 70 e
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Visa 1978

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)