A negyedik csapatás, a francia star trek
Szöveges ítélet
a nagymuter ajándéka volt a trabant fűtés helyett,jó is volt csak szerintem sokat fogyasztott 1.1-es motorral 820kg-os súllyal tipegve is 9l,városba és hosszútávon egyaránt.aztán jött a karburátor hangolás és hosszútávon 7,városba viszont maradt a 9 liter.egész jól ment kb.14-15sec alatt volt százon és 140-ig ment tűrhetően,a vége se volt sokkal több.kanyarba viszont megdőlt rendesen a kaszni és az ülés se tartott sokat,ez kis sebességnél is így volt.tehát csak légvonalba,úgy kényelmes.az összeszerelés franciásan hanyag,sok apró dolog.azalatt a rövid idő alatt még nálam volt szerencsére nem volt baja,pedig beteszteltük 1párszor a tűrőképességét.több a jó emlék róla mint a rossz,de hosszútávon bosszantó hibái lehetnek,nem nagy bajok csak hát sok kicsi sokra megy.aztán beütött fiatalkori álmom 1 ritka sportkocsi személyében, és visszadtam a citroent a nagymuternak.
Hibalista
- karburátor 5E
Ide hordtam szervizbe
debrecen külváros,maszek,címet nem tudok.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1978 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 601 s ´89 | Következő autója? | mazda rx-7 ´79 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
