A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Saxo (1996-2003)

Saxo 1,6 16v vts 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kisdarázs

Szöveges ítélet

Tavaly március végén elkezdtem nézelődni a használautón pusztán unaloműzés céljából, maximálárra szűkítve a keresést, hogy valami reális alapja is legyen a dolgoknak, de eszem ágában sem volt autót vásárolnom. Aztán megláttam a mostani kis saxomat, egyből beleszerettem, olyannyira, hogy rögtön el is döntöttem, nekem EZ az autó kell! A nézelődéstől a foglaló kifizetéséig alig két hét telt el, bár ha lett volna annyi készpénzem, egy héten belül meg is vettem volna. Nagyon belesiettem a vásárlásba így utólag visszagondolva, de nagyon nem bántam meg, árban, évjáratban, erőben jobb autót egyáltalán nem találhattam volna. Hozzáteszem egyik legjobb barátom szintén vts tulaj, de valahogy mégse jutott soha eszembe hogy nekem egyszer lehet egy ugyanolyan autóm, mert ültem mellette gyakran, a mi kis családi 1,6-os A vectránk után egy iszonyat versenyautónak tűnt, és voálá. Már több mint egy éve megvan. Eleinte akadt pár zűrös helyzetem a farával, erősebb fékezésnél elég könnyen kidobta, volt hogy egy kamion és egy busz közé álltam keresztbe...azóta már tudom hol a határ, és így csak ha verseny van kell néha emlékeznem rá! :D de városban nem nagyon van ellenfele, olyan kis helyekre befér hogy az valami elképesztő! még 140-nél is elég rendesen húz, német autópályán mentem vele 215-öt (óra szerint) kanyarban ;)
épp három db9-est akartam lefilmezni, sofőr konstatálta a jelenlétem mikoris vadul markoltam a kormányt meg a kamerát, aztán a gázra lépett! :D max fogyasztásnál aláírom én is a max 10 litert! baráti! :)
Igazán nagy gondom sosem volt a kocsival, miután megvettem rögtön komplett fékcsere volt, mert a tárcsa és a betét is el volt fogyva, nagyon rázta a kormányt magasabb sebességről történő és erősebb fékezés esetén (mikor teszteltem épp nem az volt az első hogy 100 felett szaladjak vele). Aztán nemrég bekrepált a szellőző motorja, gyújtás mellett folyamatosan zúg, elég idegesítő tud lenni ha nincs semmi zaj ami elnyomhatná, és úgy tűnik a műszerfalat kell leszedni hogy hozzáférhessen az ember. Aztán volt egy olyanom is hogy egyszercsak iszonyat elkezdett rázni a kasztni, de kegyetlenül, és a teljesítmény is jelentősen csökkent, sőt mintha a kormányzáson is éreztem volna némi plusz terhelést, első szervízben annyit tudtak mondani hogy szerintük nem motortartó bak, és hogy ez a gyári vts remegése :D másik vts-es barátom ránézésre kitalálta hogy a motortartó bakban szakadt meg a csavar, egy óra alatt ki lett cserélve, utána az a csend leírhatatlan volt!! :D nagyon imádom az autót, leginkább egyedül szeretek benne ülni, két személynél már érezhető a súlykülönbség! ;)
természetesen vásárlás elött elvittem átvizsgálásra egy citroen márkaszervízbe amit mindenkinek csak ajálani tudok, leszámítva hogy a srác aki sorolta a hibákat, majdnem leharapta a fejem úgy közölte hogy mind2 ablaktörlő lapát el van szakadva!! mintha megöltem volna valami rokonát!! :D
én legalább a 4. tulaj vagyok, és szerintem minimum kétszer volt törve, de azt állították a szakik a citroennél, hogy jól össze van rakva, nem lesz gondom vele, ezért is mertem belevágni. szóval én mindenkinek csak ajánlani tudom!! tiszta szívből! :)
és megragadnám az alkalmat hogy elmondjam SAXO CLUB-ot szervezek, meg lehet találni az iwiw-en Citroen Saxo név alatt! várok minden saxost nagy szeretettel! ha bárkinek bármi kérdése van ott megtalál, vagy írjon ide: laja6210@freemail.hu
(itt a totalcar-on is van már egy régi használtteszt róla, kisdarázs címmel!)

Hibalista

- ventillátor motorja, motortartó bakban megszakadt a csavar, abs jeladó, féktárcsa, fékbetét, bár utóbbi kettő csak a használat következménye, mert erős betét kell, attól meg fogy a tárcsa rendesen :)

Ide hordtam szervizbe

még nincs állandó szerelőm, de szólok amint megtaláltam :D

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 52000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? cupra, st220, ctr, vagy valami rs skoda? ki tudja! :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Saxo 1996

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)