A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Saxo (1996-2003)

Saxo 1.1i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hisztis, de hűséges

Szöveges ítélet

Muszájból vettem 900 000 Ft-ért, egy hároméves Suzuki Swift helyébe lépett - nyolcesztendősen. Billegett alattam, mint a libaól, sosem szokom meg a bepötyögős immobilisert, az elektromos hülyeségei miatt beigértem neki hogy leöntöm benzinnel és meggyújtom - azóta kicsit engedelmesebb. Mondjuk mindenhova elvitt, mindenhonnan elhozott, de égöt cserélni rajta csak kalapáccsal és fogóval lehet (hátul is, elöl is), már nyekereg rajta ez-az, húzós kanyarokban egyszer csak úgy érzed: na most felborulsz... aztán persze mégsem. Sportos autózás helyett langzamm... De most már nem cserélném le csak... kiegyeznék bármivel!

Hibalista

- Az önindítót hat szerelö látta, az utolsó megtalálta a hibát, de harmadszor is vissza kellett vinnem. Majd negyedszer, ötödször és hatodszor is, évente visszatérő problméma. :o) Asszem felakasztok érte egy franciát. Egyszer széthullott a jobb hátsó dobfékem (leesett a ferrodol a fékpofáról és blokkolta a hátsó kerekeket). Beázik a gyári antennánál a tetö, pont a belsö világításba, a fékbetétek és az ékszíj kopnak (állítólag ez minden autónál így van), a lengéscsillapító most adta meg magát végleg. Szitává rohadt a kipufogórendszer, majd egy év múlva a gyári új dob újra kirohadt. Eltörtek az ajtókárpitot tartó müanyag patentek, valami miatt megállt az ablakmosó motorja, a hátsóablakfűtés egyszerűen harmadakkora teljesítményre váltott, végül meghalt, de előtte még szénné égette a reléjét. Ellenben olcsó hozzá a külső visszapillantó tükör, jól bírja a futómű a kátyús magyar utak ütéseit. Én is tapasztaltam, hogy hidegen az alapjárat elveszik a motorból, amely most a hidrotőkék miatt csattogós lett, s kicsit eszegeti már az olajat. A jobb hátsó lengéscsillapító szilentgumija kikopott, "szerencsére" csak kompletten a gátlóval együtt cserélhető. Ettöl függetlenül ajánlom mindenkinek, mindent kibírt alattam, 110-ig kimondottan jól lehet vele autózni, kényelmes, elöl és a csomagtérben tágas, de öten is utaztunk már vele gyorsan (sietni kellett), s mindenki túlélte. Ja és egyszer lezavartam vele 200 km-t úgy, hogy a nívópálca nem ért bele az olajba... :o) Szóval: robosztus, fürge, csak néha helyre kell igazítani a fejét... Volt már, hogy megrugdostam.

Ide hordtam szervizbe

A villamosságisokat nem sorolom fel (Deák Feri az igazi), amúgy meg a Határpista...

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 99800
Megbízhatóság (6) Vezetett km 97000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift Következő autója? bármi!
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Saxo 1996

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)